Klage over skraldemænd/dagrenovation.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.279 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2011

L-Mortil3

Nok et lidt mærkeligt spørgsmål, men er der nogen af jer der ved, hvor man bør rette henvendelse med en klage over skraldemænd? - Eller deres håndtering af dagrenovation.

Det drejer sig mere specifikt om et problem omkring skraldemændene tager skrald med der ikke er betalt for, nu skal det ikke lyde somom jeg får ondt i røven over skraldemændene tager en ekstra sæk med her og der, men nu har jeg i over et år observeret at genboen har fået taget intet mindre end 3 gratis sække skrald med ved hver ENESTE tømning, og når man som os betaler i dyre domme for en stor container, der kan rumme ALT vores skrald, så får jeg altså pip af at høre på pral om at de ikke behøver betale for at komme af med ekstra skrald, for det tager skraldemanden glædeligt med, for de kender ham... Og det er altså IKKE iorden....

Nå det blev en lang smøre, skulle lige af med lidt galde samtidig

MEN er det kommunen, ESØ eller skraldefirmaet man skal klage til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Tanja1234

Det kommer lidt an på hvordan det administreres i jeres kommune.

Men prøv kommunen først og så kan de nok henvise dig til den rette at tale med.

Anmeld

4. april 2011

Solstrålen

Da jeg skulle klage over vores skraldemand, ringede jeg til det firma der står for det.

Mener at jeg fandt en henvisning til dem, på kommunens hj.side ..

Anmeld

9. april 2011

JacobsMoar

Du skal ringe til det firma der sørger for tømning.. Jeg er ansat i en større koncern hvor vi bla. har skraldemænd, hos os skulle du ringe til kørselslederen (som du finder på vores hjemmeside), eller til receptionen, så sender de dig videre

Anmeld

9. april 2011

SussieThyssen

Line&Liam skriver:

Nok et lidt mærkeligt spørgsmål, men er der nogen af jer der ved, hvor man bør rette henvendelse med en klage over skraldemænd? - Eller deres håndtering af dagrenovation.

Det drejer sig mere specifikt om et problem omkring skraldemændene tager skrald med der ikke er betalt for, nu skal det ikke lyde somom jeg får ondt i røven over skraldemændene tager en ekstra sæk med her og der, men nu har jeg i over et år observeret at genboen har fået taget intet mindre end 3 gratis sække skrald med ved hver ENESTE tømning, og når man som os betaler i dyre domme for en stor container, der kan rumme ALT vores skrald, så får jeg altså pip af at høre på pral om at de ikke behøver betale for at komme af med ekstra skrald, for det tager skraldemanden glædeligt med, for de kender ham... Og det er altså IKKE iorden....

Kontakt Teknisk Forvaltning i kommunen..det er dem, der har med dagrenovation at gøre.
Vil da også sige at der ingen rimelighed er i at de får fjernet deres ekstra skrald med mindre de køber de der ekstra sække til 25 kr, så betaler man nemlig for fjernelse sammen med sækken. Det må vi af og til ty til her i huset.
de er i år, så vidt jeg ved røde..det er vist noget man følger fælles på landsplan.

Kærligst
Sussie

Anmeld

9. april 2011

Brams

Line&Liam skriver:

Jeg ville forhøre mig hos kommunen først og så sender de dig videre hvis det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.