Gelé til negle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

hej piger

nu laver jeg sel gelé negle for sjov og har nu prøvet flere forskellige mærker men har endnu ikke fundet en gelé der er helt iorden der bare holder.....

Nogle der kan anbefale nogle mærker eller anbefale hvor man kan købe disse henne.. for det jeg har brugt har ikke været noget værd.......

Tusind tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

slet ikke nogle anbefalinger

Anmeld

4. april 2011

Steph_Laurits

Jeg bruger selv en fra nail4you.dk

Anmeld

4. april 2011

Anette&Sophia

mor til Isabel og Shane skriver:

hej piger

nu laver jeg sel gelé negle for sjov og har nu prøvet flere forskellige mærker men har endnu ikke fundet en gelé der er helt iorden der bare holder.....

Nogle der kan anbefale nogle mærker eller anbefale hvor man kan købe disse henne.. for det jeg har brugt har ikke været noget værd.......

Tusind tak

laver selv gelenegle, og bruger nail4you.

men det behøver ikke være geleén der er noget galt med.
fx. kan det være filningen eller primeren, som skal ligges på inden som en "lim".

Desuden skal geleén ikke helt ud i kanterne. gerne en lille mm fra kanten, og så skal laget ikke være for tykt eller for tynd

Anmeld

4. april 2011

anetteb skriver:

laver selv gelenegle, og bruger nail4you.

men det behøver ikke være geleén der er noget galt med.
fx. kan det være filningen eller primeren, som skal ligges på inden som en "lim".

Desuden skal geleén ikke helt ud i kanterne. gerne en lille mm fra kanten, og så skal laget ikke være for tykt eller for tynd

det er geléen der er noget galt med for det er som om det ikke tager ved his man kan sige det sådan bruger de mærker fra b4beauty og jeg syntes det er underligt det lge som gaber ude i spidserne....

Anmeld

4. april 2011

Anette&Sophia

mor til Isabel og Shane skriver:

det er geléen der er noget galt med for det er som om det ikke tager ved his man kan sige det sådan bruger de mærker fra b4beauty og jeg syntes det er underligt det lge som gaber ude i spidserne....

det kan stadig sagtens være forarbejdet. det er utrolig svært at finde fidusen, har også selv bøvlet meget. men det kommer

fik engang lavet negle ved en prof, de holdte en uge, og hun bruger CND produkter, så det behøver ikke altid kun være geleén

Anmeld

4. april 2011

MissGeoh

Det er for det meste i forarbejdet fejlen ligger..

Søg på youtube, og se hvordan de gør det i de videoer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.