Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&K skriver: Jubiiiii jeg er gravid Vi har vist det siden i onsdags, og vi kan slet ikke forstå det Jeg skulle jo starte i behandling til ivf, og jeg var startet op på næsespray. Jeg fik ikke min Mens. og tænkte at jeg ville teste, for havde lidt på fornemmeren at der var noget der var anderledes. Og jo den var go nok Jeg skal til læge i morgen, for jeg skal have tjekket om den sidder som den skal, da jeg har været gravid uden for livmoderen en gang før. Jeg fik den dårlige ægleder fjernet dengang, så regner med alt er som det skal være. Ville bare lige råbe det til hele verden....
Jubiiiii jeg er gravid
Vi har vist det siden i onsdags, og vi kan slet ikke forstå det
Jeg skulle jo starte i behandling til ivf, og jeg var startet op på næsespray. Jeg fik ikke min Mens. og tænkte at jeg ville teste, for havde lidt på fornemmeren at der var noget der var anderledes. Og jo den var go nok Jeg skal til læge i morgen, for jeg skal have tjekket om den sidder som den skal, da jeg har været gravid uden for livmoderen en gang før. Jeg fik den dårlige ægleder fjernet dengang, så regner med alt er som det skal være.
Ville bare lige råbe det til hele verden....
Stooort tillykke
Og pas nu godt på dig og den lille spire.Alt de bedste herfra.KærligstSussie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er det skønt for jer TILLYKKE
Lisbeth
Nej hvor er det SKØNT! Stooort tillykke
Tak skal i ha´allesammen
Tillykke
det er så dejligt livsbekræftende med en tråd som denne
og held og lykke fremover
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128