Føler mig ikke gravid.. :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

S-anne

Bare rolig. Det skal nok komme... Det var det samme hos mig. Jeg havde ømme bryster og bumser i hele hovedet fra uge 5 ved den første. Denne gang var der absolut ingenting.

Her i uge 8 har jeg dog fået kvalme (og den må du nu meeeeget gerne få).

Så nyd det!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2011

ingepige

Jeg er i 4+6 og har kun haft en smule ligamentsmerter, men de er pænt meget aftaget, og jeg er så bekymret for, at graviditeten går i stå, som den har gjort før (i 6. uge). Har ikke født før, og jeg vil bare så gerne (er 40, så ved at være på sidste vers for mig, føler jeg)

Så jeg er GLAD for at høre, at andre også oplever ikke at have nogen symptomer/tegn på graviditet. Sidst jeg var gravid, blev mine bryster ømme i ca. 5. uge - men gik som sagt i stå

Skal til læge på fredag for at have konstateret graviditet, og så vil jeg foreslå ham, at vi sender mig til scanning i 8. uge - netop fordi jeg er så bekymret for, at graviditeten går i stå, så ville være rart at ku se ret tidligt, at det går fremad.. men nu må jeg jo se, hvad han sir til det.

Jeg krydser fingre for os begge to   

Ha' det glad, og ha' en skøn graviditet.

KH

Anmeld

5. april 2011

Mira0911

Anonym skriver:

hey tøser.. 

jeg er idag 5+2 og jeg føler mig ikke ret meget gravid.. 

Jeg har lidt ømme bryster samt at jeg er lidt træt..  Men det er jeg altid.. Og det er mit andet barn jeg venter.. 

er det okay at have det sådan eller er det bare mig der er forkert på den ?

Du kan være så heldig at du er en af dem som ikke rigtig oplever symptomer.... Kan være det kommer senere... 

Anmeld

8. april 2011

ingepige

Nu uge 5+2 og jeg føler mig stadig ikke gravid  Sys altså, det er mærkeligt. Seføli rart nok at vide, at andre er i samme båd som mig.

Visualiserer, at jeg kysser den lille spire, så den ved, jeg er super lykkelig for at den er der, og at jeg passer godt på den. Det, sys jeg, hjælper med at holde bekymringerne på afstand..

Hvon har du det nu..?

Anmeld

8. april 2011

Anonym trådstarter

ingepige skriver:

Nu uge 5+2 og jeg føler mig stadig ikke gravid  Sys altså, det er mærkeligt. Seføli rart nok at vide, at andre er i samme båd som mig.

Visualiserer, at jeg kysser den lille spire, så den ved, jeg er super lykkelig for at den er der, og at jeg passer godt på den. Det, sys jeg, hjælper med at holde bekymringerne på afstand..

Hvon har du det nu..?

jeg føler mig stadig væk ikke gravid selvom jeg er 5+6 idag..  

ingen symtomer udover at min bryser er en smule ømme.. men det er os det.. 

Anmeld

8. april 2011

ingepige

Anonym skriver:

jeg føler mig stadig væk ikke gravid selvom jeg er 5+6 idag..  

ingen symtomer udover at min bryser er en smule ømme.. men det er os det.. 

En sød bruger herinde har skrevet om hendes erfaringer, hvilket har hjulpet mig meget

https://www.baby.dk/debat/101506pi2/graviditet/dumme-bekymringer.aspx#GoToMessage

Ingen tegn er gode tegn - for ingen tegn inkluderer jo oz dårlige tegn  Så når man ingen tegn har, skal man blot nyde det - tænk på den søde lille spire, der vokser

Håber, du kan bruge linket til den anden debat, som hjalp mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.