Jeg er i verdens uheldigste situation. Har haft forværrende rygsmerter over et par ugers tid og i dag kan jeg stort set ingenting. Det giver nogle jag i ribbenene i venstre side. Føles som om nogle nerver sidder i klemme, så der er ikke rigtig nogen stilling der er god - at ligge ned er det værste (eller i hvert fald at komme ned at ligge).
Jeg har oooondt og så har jeg to små børn. IRONI! Jeg har heldigvis et tid til fysioterapi i morgen og gruer for køreturen over vejbump og huller i vejen. Men før det kommer også en nat jeg skal overleve. I går og i dag har jeg taget to Pinex for at lindre smerten, men det hjælper INGENTING.
Kan det virkelig passe, at jeg ikke kan tage noget med mere kraft og at jeg skal have det sådan her? Det er mig der skal får børnene af sted i morgen og ind og ud af bil. Jeg aner ikke, hvordan jeg skal få det gjort. Manden tager hjemmefra kl 6.30. Hvad gør jeg?
Er Ipren forbudte sager? Går ud fra, at Ibumetin er. Hvad har I af erfaringer indenfor smertelindring under graviditet og nervesmerter? Jeg er snart 31 uger henne 
Anmeld