Umidelbart lyder det som ganske alm ligmentsmerter, og det er altså helt normale, og kan hos nogen være ulidlige.
MEN du skriver at du småbløder, ikke at det behøver være et faresignal (jeg havde menses med bække mine 2 store unger selv om at jeg vra gravid, og de lever i bedste velgående) men sammenholdt med at du har smerter, sys jeg det er yderst fornuftigt at du går til læge.
Med mine 2 ældste fik jeg nogle mavekramper ret tidligt i graviditeterne, jeg siger dig... hellere føde end have dem av for.... eder....
Nu har jeg så en veninde der er gravid, også hun fik mavekramper, jeg slog det lidt hen... det har jeg jo selv prøvet, og tidspunktet passer helt på mig selv, så det behøvede hun ikke tage så tungt (hun frygtede jo for baby) Lægerne har endnu ikke fundet årsagen til kramperne til gengæld har de fundet celleforandringer på hendes livmoderhals, mange flere end hvad der er ok, uden test svar var de helt sikre på at de ikke var okay... der er nærmere et spinkelt håb om at det ikke er kræft, end frygt for at det er.
Dog skal det siges at baby har det fint, og intet tyder på nuværende tidspunkt på at det bliver nødvendigt at forløse baby før tid, så trods de dystre udsigter, ser alt ud til at være i skønneste orden.
Så sys det er fornuftigt du bliver tjekket, selv om at det lyder til ikke at være noget.
Anmeld