Er der nogen der ved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

jeg synes bare at jeg har hørt at det han skade barnet

Synes du skal tale med lægen om det....altså det kan jo også skade manden der tager det...jeg ville måske nok forvente noget af ham inden børn, men det er bare mig..

men al med lægen som kan give dig et svar du kan bruge..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Anonym trådstarter

han skal bare være donor intet andet

Anmeld

4. april 2011

Ni-ko-li-ne

jeg kan ikke se hvordan det skulle skade barnet....

Anmeld

5. april 2011

mariamiss6

Ni-ko-li-ne skriver:

jeg kan ikke se hvordan det skulle skade barnet....

Måske trådstarter tænker på om om hormonerne i stoffet rent faktisk går ind og ændrer på sædcellernes kvalitet, sådan at barnet kunne fejle noget, fordi sædcellen ikke var optimal.

Og det spørgsmål kan jeg egentlig godt forstå...

Men nej, hormonerne kan vidst ikke som sådan gøre at du får et "skævt" barn ud af det. Men det kan være svært overhovedet at få et barn med en mand der tager hormoner fordi hans sædceller måske ikke er levedygtige nok, eller overhovedet, til at klare turen op til og ind i ægget

Det er vidst sådan det er, men jeg har altså så IKKE praksis erfaring inden for det emne

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Måske trådstarter tænker på om om hormonerne i stoffet rent faktisk går ind og ændrer på sædcellernes kvalitet, sådan at barnet kunne fejle noget, fordi sædcellen ikke var optimal.

Men nej, hormonerne kan vidst ikke som sådan gøre at du får et "skævt" barn ud af det. Men det kan være svært overhovedet at få et barn med en mand der tager hormoner fordi hans sædceller måske ikke er levedygtige nok, eller overhovedet, til at klare turen op til og ind i ægget

Det er vidst sådan det er, men jeg har altså så IKKE praksis erfaring inden for det emne

nemlig det var det jeg mente

Anmeld

5. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

nemlig det var det jeg mente

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.