Så tror jeg ikke jeg havde startet:0)
Det startede med vi skulle have en ny bil til mig - og så beholde den gamle så jeg havde en at ræse rundt i med ungerne og Kenny sin på arbejde. Han er jo væk fra 0500- 1930hver dag - så jeg er ret buret inde og afhængig af bus og det ville vi væk fra.
Vi køber bil til mig men så kom vi da i tanke om at det var bedre at købe to nye og komme af med "liget" ude på p pladsen.
Så nu ligger vi i bytteforhandlinger med sælger til at købe to nye biler alt after hvad han vil give for liget i byt:0) Vi er ude i noget med hvad der svarer til udbetalingen på de to biler:0)
Vi har regnet på det og for kroner mere inkl vægtafgift og forsikringer skal vi kun af med 500kr mere om måneden. Dertil at det ikke medregnet hvad Kenny bare sparer i benzin penge om måneden fordi den nye er så økonomisk - det vil ligge på en beesparelse på 1500-2000 kr og jeg bruger ca 500 kr om måneden på bus, hvilket vil svare til hvad jeg skal bruge i benzin.
Så alt i alt kan vi vinde mellem 1000-1500 kroner om måneden.
Puha - nu er det bare at vente og se om det hele flasker sig:0) hvis det gør er vi ejerre af to sprit nye Renaulter - en Twingo og en Clio stationcar:0)
Knus
Christina, som venter på mails:0)
Anmeld