Vold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg er blevet syg i hovedet kort sagt...

Her de sidste par måneder er jeg begyndt at yde vold mod min kæreste, og jeg har det SÅ elendigt over det.....

Der skal ingen ting til før han irritere mig, og jeg føler mig så magtesløs at jeg ser vold som den eneste måde at få hans opmærksomhed på...

Det er nu blevet sådan at han så yder vold tilbage, og vi er begge fyldt med mærker, sår og alt muligt andet...

DET ER FORFÆRDELIGT og jeg er helt knust  

Det er MIG der starter, MIG der slår ham, det er MIG den er galt med... Jeg bliver SÅ ulykkelig dagen efter det sker, for jeg er virkelig ikke den salgs person der går sådan noget - men det er jeg åbenbart blevet. Vores skænderier opstår sent om aftenen..

Kæresten flyttede igår, og vil kun komme tilbage hvis jeg går i behandling, hvilket jeg gerne vil... 

Men hvor kan jeg få behandling? Det er fuldstændig ligemeget med sted og pris, jeg skal bare UD af det her!!

Har googlet og kan kun finde behandlingssteder for mænd der yder vold, eller kvinder der har været udsatte for vold.. Intet om kvinder der yder vold.

Hvad er jeg også for en syg kælling  Har lyst til at straffe mig selv på det groveste! Hjælp mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

1977

Profilbillede for 1977

Ja du har brug for hjælp - og godt du selv kan se det. Det bedste du kan gøre er at ringe til en der behandler voldige mænd, og høre hvordan du griber det an Det kan være de kan anbefale en

Anmeld

4. april 2011

quar20

Først vil jeg sige jeg syntes det er UTROLIG flot at DU har valgt at skrive ned hvad DU gør mod din mand..!! Det kræver styrke HELT INDEFRA bare at få skrevet det ned, og komme til den selverkendelse at det er ens selv der er problemet..!!

Jeg syntes du skal ringe til et krisecenter som så kan henvise dig til de rigtige mennesker hvor du kan få hjælp.. Også syntes jeg også det er vigtigt for manden din at han får hjælp..!!

Selvom det er fysisk vold så er det også meget psykisk vold..!!

ALT held og lykke

Anmeld

4. april 2011

SD21

Send mig en pb, jeg vil ikke udstille nogen, så jeg vil ikke skrive det offentligt hvor personen måske kunne komme til at læse det

Anmeld

4. april 2011

Aves.

Anonym skriver:

Jeg er blevet syg i hovedet kort sagt...

Her de sidste par måneder er jeg begyndt at yde vold mod min kæreste, og jeg har det SÅ elendigt over det.....

Der skal ingen ting til før han irritere mig, og jeg føler mig så magtesløs at jeg ser vold som den eneste måde at få hans opmærksomhed på...

Det er nu blevet sådan at han så yder vold tilbage, og vi er begge fyldt med mærker, sår og alt muligt andet...

DET ER FORFÆRDELIGT og jeg er helt knust  

Det er MIG der starter, MIG der slår ham, det er MIG den er galt med... Jeg bliver SÅ ulykkelig dagen efter det sker, for jeg er virkelig ikke den salgs person der går sådan noget - men det er jeg åbenbart blevet. Vores skænderier opstår sent om aftenen..

Kæresten flyttede igår, og vil kun komme tilbage hvis jeg går i behandling, hvilket jeg gerne vil... 

Men hvor kan jeg få behandling? Det er fuldstændig ligemeget med sted og pris, jeg skal bare UD af det her!!

Har googlet og kan kun finde behandlingssteder for mænd der yder vold, eller kvinder der har været udsatte for vold.. Intet om kvinder der yder vold.

Hvad er jeg også for en syg kælling  Har lyst til at straffe mig selv på det groveste! Hjælp mig..

Få fat i en psykolog...mon ikke du "bare" har det svært i dig selv og på den måde får afløb, hvad ved jeg, syg tror jeg ikek du er...det er synd for jer begge men skynd dig at kontakte din læge og fortælle ham det og så få en henvisning...

Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.