sludder sladder :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
0 svar
0 synes godt om
4. april 2011

celkt

så er jeg just hjemkommen fra gynækologen i odense, - spøjs fætter forøvrigt, - og har så fået lagt den her kobberspiral op. Meget smertefrit og dejligt med en som man kan mærke ved hvad han laver. Ikke som sidste gang, hvor min praktiserende læge perforerede min livmoder i forsøget på at lægge en spiral op. Nå, men nu er jeg så spændt på om jeg bliver en af dem, der fungerer fint med en kobberspiral eller om det bliver til en masse bøvl...

Og så kørte jeg i rosengårdscentret, for jeg tænkte, at nu hvor jeg har fået penge tilbage i skat, ville jeg købe mig et par pæne støvler. Og sørme om ikke der var en masse forskellige oprydningsudsalg... Faaaaarlig ting, puha...

Men jeg fik altså to par højhælede pumps og et par ankelstøvler med hæl med hjem for 150 kr!! For alle tre par. Det kan jeg godt liiiige leve med... hihi

Og så er den sidste jean m. auel bog jo udkommet, og BT har i denne uge et tilbud med at man købet avisen og får bogen med for 249. Normalpris for bogen er 399, så det kunne jeg heller ikke stå for. Det er ganske vist som paperback, men pyt. Så hvis der er andre, der har samlet på den serie, så er det altså et rigtigt godt tilbud...

I kan nok høre, at jeg er i snakke humør, og der er bare ikke nogen hjemme i min familie/omgangskreds idag, alle er på arbejde. Det er både godt og skidt med den barsel...

Så defor får I altså lov at holde for, men så er det jo godt man har baby.dk, ikk??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.