det er mig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

444 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Vidunderligeunger

BlyViol - trængte til et navneskift

derfor MAJ*MOR

MitzieAlberteJesper OG maj er den måned alberte blev født  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

LISBETH:-)

Jamen hvorfor nu det? Bliver så forvirret når nogen skifter navn. Så er det altså forbudt og skifte profil billede for så kan jeg slet ikke finde ud af det!!!!!

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Jamen hvorfor nu det? Bliver så forvirret når nogen skifter navn. Så er det altså forbudt og skifte profil billede for så kan jeg slet ikke finde ud af det!!!!!

hehe fordi jeg gerne vil ha noget der relaterer til min familie og alberte og jeg er mor og bla bla bla haha

trængte bare til et nyt.. var træt af at sige jeg hedder blyviol, for det er jeg ik  

Anmeld

4. april 2011

MAJ*MOR skriver:

hehe fordi jeg gerne vil ha noget der relaterer til min familie og alberte og jeg er mor og bla bla bla haha

trængte bare til et nyt.. var træt af at sige jeg hedder blyviol, for det er jeg ik  

ha ha ha nej det er du vel ikke

Elsker altså bare dit rigtige navn....... Bliver nødtil og få en pige mere så hun kan hedde det!

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha nej det er du vel ikke

Elsker altså bare dit rigtige navn....... Bliver nødtil og få en pige mere så hun kan hedde det!

NEJ! lad være med det... det er så sindsyg træls altid at skulle stave det og forklare hvorfor man hedder det og så de forkerte udtalelser evig og altid.. Amalie og Elina - det ved man hvad er hehe.. også derfor -> ALBERTE! uden dit og dat

Anmeld

4. april 2011

MAJ*MOR skriver:

NEJ! lad være med det... det er så sindsyg træls altid at skulle stave det og forklare hvorfor man hedder det og så de forkerte udtalelser evig og altid.. Amalie og Elina - det ved man hvad er hehe.. også derfor -> ALBERTE! uden dit og dat

Det har du ret i! Men flot er det nu!

Anmeld

4. april 2011

Vidunderligeunger

lisbeth2910 skriver:

Det har du ret i! Men flot er det nu!

tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.