Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
En indkøbspose, det var ihvertfald det jeg startede med
En pude måske :b En firkant er lige til at overkomme
Kofoed33 skriver: En indkøbspose, det var ihvertfald det jeg startede med
Blev forresten heller ikke færdig med den Synes det var for kedeligt. Men ja en pude er også en god mulighed, den er også hurtig færdig.
Maja_4000 skriver: En pude måske :b En firkant er lige til at overkomme
Kofoed33 skriver: Blev forresten heller ikke færdig med den Synes det var for kedeligt. Men ja en pude er også en god mulighed, den er også hurtig færdig.
Lone H. skriver: Haha jeg blev aldrig færdig med min pude, men nu har mor købt en symaskine, så trine kan komme igen
Haha jeg blev aldrig færdig med min pude, men nu har mor købt en symaskine, så trine kan komme igen
Men hun kan bare følge Rabecca55 opskrift og lave et par "voksi"bags til mig Hun for self for omkostningerne og lidt til, hvis resultatet er godt
Kofoed33 skriver: Men hun kan bare følge Rabecca55 opskrift og lave et par "voksi"bags til mig Hun for self for omkostningerne og lidt til, hvis resultatet er godt
Lone H. skriver: Haha det siger du bare til hende på søndag i kommer ikke ??
Haha det siger du bare til hende på søndag i kommer ikke ??
Tror altså ikke jeg har fået en tid
Peter er først hjemme fra KBH ved 1 tiden, så vi kan først komme derefter...
Kofoed33 skriver: Tror altså ikke jeg har fået en tid Peter er først hjemme fra KBH ved 1 tiden, så vi kan først komme derefter...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128