Gylendalensen Børnebogklub UPS

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

398 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2011

ChipChap

Kan man nægte modtagelse af en bog, også posten bare tag imod den igen. Vi har nemlig glemt at afbestille måneds bog i farten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Jakob'sMor

ChipChap skriver:

Kan man nægte modtagelse af en bog, også posten bare tag imod den igen. Vi har nemlig glemt at afbestille måneds bog i farten.

Ja det kan du godt hvis den ikke er blevet åbnet men mener Gyldendal beregner forsendelse på næste bog.

Anmeld

4. april 2011

ChipChap

Jakob'sMor skriver:

Ja det kan du godt hvis den ikke er blevet åbnet men mener Gyldendal beregner forsendelse på næste bog.

ÆV!! Den er ikke kommet ENDNU! men den må være lige på trapperne.

Det er en peter plys bog, og jeg bryds mig sleeeet ikke om peter plys!

Anmeld

4. april 2011

Valle81

ChipChap skriver:

Det kan du godt men når de har modtaget pakken retur modtager du girokort med forsendelsesomkostninger og adminstrationsgebyr - mener beløbet er 49 kroner:0)

Har nemlig selv prøvet det:0)

Anmeld

4. april 2011

Jakob'sMor

ChipChap skriver:

ÆV!! Den er ikke kommet ENDNU! men den må være lige på trapperne.

Det er en peter plys bog, og jeg bryds mig sleeeet ikke om peter plys!

Ej ja det er træls! Men som sagt er ikke sikker om du skal betale næste gang. Men når posten kommer siger du bare h*n gerne må sende den retur med modtagelse nægtet

Anmeld

4. april 2011

ChipChap

Valle81 skriver:

Det kan du godt men når de har modtaget pakken retur modtager du girokort med forsendelsesomkostninger og adminstrationsgebyr - mener beløbet er 49 kroner:0)

Har nemlig selv prøvet det:0)

Hm har lige prøvet at kigge på deres hjemmeside, men ændre de dato for afmelde en bog fra måned til måned ?
Eller er sidste frist datoen den samme altid.
Mindes nemlig bare det var en anden i sidste måned

Anmeld

4. april 2011

ChipChap

Jakob'sMor skriver:

Ej ja det er træls! Men som sagt er ikke sikker om du skal betale næste gang. Men når posten kommer siger du bare h*n gerne må sende den retur med modtagelse nægtet

Så er det måske bedre at nægte modtagelse også spare de 150kr , bogen koster 200kr

Anmeld

4. april 2011

Valle81

ChipChap skriver:

Hm har lige prøvet at kigge på deres hjemmeside, men ændre de dato for afmelde en bog fra måned til måned ?
Eller er sidste frist datoen den samme altid.
Mindes nemlig bare det var en anden i sidste måned

Det er forskellige datoer.

Anmeld

4. april 2011

ChipChap

Valle81 skriver:

Det er forskellige datoer.

Kan man se den næste dato på siden ? til næste måned bog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.