Min mor er bare den bedste :-D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

369 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. april 2011

kiwifrugten

Min mor har altid været der for mig uanset hvor meget lort jeg end har smidt i hovedet på hende.

Og den dag jeg fandt ud af jeg var gravid og jeg græd fordi jeg vidste jeg skulle stå alene med barnet, der sagde hun at vi skullenok klare det sammen hun ville støtte mig hele vejen.

Jeg har alt hvad min datter har brug for og jeg er kommet igennem denne graviditet takket være hende. Min mor tjener godt men hun har ALTID brugt pengene på mig og selv gået i genbrug for at købe til sig selv.

Hun har altid ønsket sig en Verner Panton Globe lampe men den koster mange tusinde kroner og hun vil jo hellere bruge pengene på mig.

Nu har jeg købt den lampe til hende i dag og hun får den til mors dag ( hvis jeg kan vente med at gi hende den )

Hun får endelig den lampe hun altid har drømt om, endelig kan jeg give lidt igen

Ville bare fortælle hvor en fantastisk mor jeg har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

DLM

Årh hvor er det dejligt , har selv sådan nogle skønne forældre. ville give dem alt i verden som tak for at de er sådan nogle dejlige forældre. men der er jo selvfølgelig intet i verden de vil ha', men en dag skal jeg nok finde på noget at gi dem igen super at du kan give din mor det hun ønsker er sikker på hun bliver lykkelig for den.

Anmeld

4. april 2011

misspippi

Jamen jeg kan da sagtens forstå din begejstring for din mor

Det er så skønt når man endelig kan give noget igen og vise hvor taknemmelig man er for ens forældres hjælp.

Jeg kan absolut heller ikke undvære hverken min mor eller far, eller min helt specielle veninde som har hjulpet mig så meget gennem min graviditet.

Så Hip Hurra for mødre og andre dejlige hjælpende mennesker

Anmeld

4. april 2011

sarahb

Sikke en dejlig mor... Hvor skønt.. men så skal du også vide du er en dejlig datter der værdsætter hende.
Har selv en ovenud fatastisk mor og far og vil give dem hele verden

Anmeld

4. april 2011

kiwifrugten

DLM skriver:

Årh hvor er det dejligt , har selv sådan nogle skønne forældre. ville give dem alt i verden som tak for at de er sådan nogle dejlige forældre. men der er jo selvfølgelig intet i verden de vil ha', men en dag skal jeg nok finde på noget at gi dem igen super at du kan give din mor det hun ønsker er sikker på hun bliver lykkelig for den.

Ja hun blir bare super glad og det er dejligt endelig at kunne give hende lidt igen

Anmeld

4. april 2011

kiwifrugten

sarahb skriver:

Sikke en dejlig mor... Hvor skønt.. men så skal du også vide du er en dejlig datter der værdsætter hende.
Har selv en ovenud fatastisk mor og far og vil give dem hele verden

Jeg har været rigtig dum over for min mor det meste af min barndom og teenager år og alligevel har hun været der for mig

Elsker hende overalt på jorden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.