uld undertrøjer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2011

muzen

er i holdt op med at bruge dem for i år, eller hvornår er jeres plan og holde op med at bruge dem.

M har dem stadig på og jeg kan ikke helt finde ud af hvornår jeg skal stoppe med at give ham dem på!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

Mor til L&S

muzen skriver:

er i holdt op med at bruge dem for i år, eller hvornår er jeres plan og holde op med at bruge dem.

M har dem stadig på og jeg kan ikke helt finde ud af hvornår jeg skal stoppe med at give ham dem på!

Efter forbehold siger man at man kan/skal bruge uld i alle måneder med R, så maj-august er uld fri

Anmeld

4. april 2011

muzen

Mor til Liva skriver:

Efter forbehold siger man at man kan/skal bruge uld i alle måneder med R, så maj-august er uld fri

okay med R!!! ja jeg har hørt de mdr der har E i altså okt, nov, dec(jan), feb også skulle det vare slut i marts men jeg syntes bare det har været for koldt i marts til at jeg ville stoppe

Anmeld

4. april 2011

muzen

4. april 2011

Leneur

Alt efter vejr og vind siger jeg. Nogen gange får hun en kortærmet på, andre gange lang. Nogen gange en alm. body og så med en varm trøje udover. Tror nu ikke og håber ikke det varer alt for længe inden vi kan putte dem i posen for good i dette sommer halvår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.