Gravid igen Spørgsmål???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

475 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. april 2011

Henriette1973

Jeg har jo min datter på 2 år. Jeg fandt ud af jeg var gravid da mine bryster blev MEGET ømme...

Nu er vi jo igang med projek lillesøster/bror og jeg har et lille spørgsmål om ømme bryster.

Bliver brysterne ligeså ømme 2. gang eller er det forskelligt fra gang til gang?

Håber nogle kan svar

Hilsen

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

NinaNymannMadsen

jeg er først lige begyndt at ha lidt ømme bryster og er 13+1 idag. men havde heller ikke vildt ømme bryster da jeg ventede min datter. tror det er forskelligt fra gang til gang og person til person.

Anmeld

4. april 2011

CiSo

Det tror jeg ikke du kan regne med.. Mine graviditeter har indtil videre været meget forskellige. 

Med Cilas havde jeg ingen symptomer overhovedet, udover en smule ømme bryster.

Denne her gang har jeg kvalme, og har endnu ikke mærket ømme bryster! 

og jeg er i dag 9+2. 

Anmeld

4. april 2011

misspippi

Jeg tror det er forskelligt fra gang til gang.

Med den første havde jeg ondt lige fra starten af. Anden gang kan jeg ikke huske det og denne gang er det først meget senere de ømme bryster er kommet.

Så jeg tror det kan være ligeså forskelligt som med alt muligt andet i graviditeterne. Ingen er ens.

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Jeg ved ikke om du kan bruge mit svar men jeg prøver.

Jeg valgte som 16 årig at få en abort i uge 9. Men dér mærkede jeg intet til det overhoved. Som 19 årig blev jeg gravid igen og jeg havde sindsygt ømme bryster fra uge 6 til 10 ca(min søn)

Anmeld

4. april 2011

Henriette1973

Tak skal i begge have

Det er rart at få vendt det man år og tænker på

Så må jeg jo bare være tålmodig til teste dag

Anmeld

4. april 2011

Isabeau

Jeg har jo min datter på 2 år. Jeg fandt ud af jeg var gravid da mine bryster blev MEGET ømme...

Nu er vi jo igang med projek lillesøster/bror og jeg har et lille spørgsmål om ømme bryster.

Bliver brysterne ligeså ømme 2. gang eller er det forskelligt fra gang til gang?

Håber nogle kan svar

Hilsen

Henriette

Mine er mere ømme end sidste gang, syns´ jeg *av* Er kun i uge 6

Anmeld

4. april 2011

Zeus

Henriette1973 skriver:

Håber nogle kan svar

Hilsen

Henriette

2. gang jeg blev gravid, havde jeg meget ømme bryster.. De var faktisk grunden til at jeg testede (før tid), og havde da også et par positive tests i hånden 30 min efter jeg havde bemærket det  

Anmeld

4. april 2011

Henriette1973

Tak skal i have for jeres svar.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.