Hjælp!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. april 2011

camillakrath

Nu er det igang igen.

Jeg kan virkelig ikke finde ud af om det er veer. Flere gange i timen har jeg virkelig ubehag i underlivet. Det føles som om hele underlivet spænder totalt sammen og så slipper det meget kort tid efter. Jeg havde det også i nat. Jeg ved slet ikke hvad det er der sker!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

sandratobias

camillakrath skriver:

Nu er det igang igen.

Jeg kan virkelig ikke finde ud af om det er veer. Flere gange i timen har jeg virkelig ubehag i underlivet. Det føles som om hele underlivet spænder totalt sammen og så slipper det meget kort tid efter. Jeg havde det også i nat. Jeg ved slet ikke hvad det er der sker!

Ville da nok lige ringe til FG og høre hva de mener..  

Anmeld

4. april 2011

camillakrath

sandratobias skriver:

Ville da nok lige ringe til FG og høre hva de mener..  

Men de blir bare (heldigvis) ikke til noget?  De kommer 6 - 7 - 8 gange i timen og murer. Både foran og bagved

Måske er det bare plukveer?

Anmeld

4. april 2011

Lolouba

Lyder sørme ikke rart. Har du din mand ved dig til at støtte dig lidt?

Anmeld

4. april 2011

camillakrath

Lolouba skriver:

Lyder sørme ikke rart. Har du din mand ved dig til at støtte dig lidt?

Ja, han kom heldigvis hjem fra rejse her i fredags. Og så begyndte det bare igår nat

Men igår nat og nu her i nat ligger han trygt og sover.

Det her er godt nok frustrerende!

Anmeld

4. april 2011

Lolouba

Har du haft kontakt til noget sundhedspersonale for at høre om de kan hjælpe dig med at opklare dine symptomer?

Anmeld

4. april 2011

camillakrath

Lolouba skriver:

Har du haft kontakt til noget sundhedspersonale for at høre om de kan hjælpe dig med at opklare dine symptomer?

Nej slet ikke  Jeg overvejer at ringe derind imorgen. Synes det føles meget underligt. Og spændningerne sidder også nede over min lænd. Som om jeg skal på toilet hele tiden.

Anmeld

4. april 2011

FamilenStorm

camillakrath skriver:

Nu er det igang igen.

Sådan havde jeg da også et par gange ca 3 uger inden jeg fødte..

Men du er IKKE i tvivl når du får rigtige veer :-) følte mig helt dum over de gange jeg havde ringet til FG omkring det, da jeg lå med de rigtige veer :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.