Neglelak..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.563 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg kom lige til at tænke på om man egentlig må lægge neglelak, når man er gravid?

For det indeholder jo en del acetone og lugter ret kraftigt af det? Bruger normalt altid neglelak og har også lige lagt det på nu, men blev faktisk ret meget i tvivl nu.. Der er jo så meget man ikke må?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

PsychedeliC

Anonym skriver:

Jeg kom lige til at tænke på om man egentlig må lægge neglelak, når man er gravid?

For det indeholder jo en del acetone og lugter ret kraftigt af det? Bruger normalt altid neglelak og har også lige lagt det på nu, men blev faktisk ret meget i tvivl nu.. Der er jo så meget man ikke må?!

Alt med måde . Et par gange i graviditeten tror jeg ikke skader. Jeg havde selv kunstige negle på én gang i graviditeten og men søn er helt normal

Anmeld

3. april 2011

camillakrath

I starten var jeg utrolig bange for alle de ting. Men jeg er sat til maj og jeg har haft neglelak på to gange her i sidste trimester.

Mange fraråder det, men jeg tror man skal finde sine egne "grænser".

Anmeld

23. april 2011

Hde

Jeg plejede, at bruge neglelak hverdag, men da jeg blev gravid -læste jeg, at kemikalier fra neglelakken er blevet fundet i brystmælk. 

Man kan købe acetone og parabene fri neglelak, det kan være jeg bliver nødt til at købe det i stedet...

Anmeld

23. april 2011

Hde

Jeg plejede, at bruge neglelak hverdag, men da jeg blev gravid -læste jeg, at kemikalier fra neglelakken er blevet fundet i brystmælk. 

Man kan købe acetone og parabene fri neglelak, det kan være jeg bliver nødt til at købe det i stedet...

Anmeld

23. april 2011

MissGeoh

Essie lakkene skulle være okay at bruge.

Anmeld

23. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Du kan sagtens bruge neglelak. Men som andre nævner - alt med måde. Dog bruger jeg selv udelukkende neglelak uden parfume og parabener.

Nilens Jord laver nogle virkelig flotte farver som holder godt. Og der er både de meget naturlige farver, og farver med mere spræl i.

Man kan købe det i de fleste Matas butikker, og en lak koster omkring 100 kr. 

Anmeld

23. april 2011

otlitrom

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du kan sagtens bruge neglelak. Men som andre nævner - alt med måde. Dog bruger jeg selv udelukkende neglelak uden parfume og parabener.

Nilens Jord laver nogle virkelig flotte farver som holder godt. Og der er både de meget naturlige farver, og farver med mere spræl i.

Man kan købe det i de fleste Matas butikker, og en lak koster omkring 100 kr. 

Lige dem jeg skulle til at anbefale. Jeg har en fra Nilens Jord, og det er den bedste! Den holder viiildt længe, er nem at lægge og så er den fri for alt muligt skidt!

Jeg skal have købt en mere i sommerfarve, så jeg kan ordne fødder, mens jeg stadig kan nå 

Anmeld

23. april 2011

chael

Anonym skriver:

Tja, jeg lægger neglelak på min datter hun elsker det. Men vi gør det udendørs, så ikke lugten bliver alt for kraftig.

Kan også selv godt lide det, men holder lidt igen.

*Camilla 17+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.