Hej
Jeg fik min menstration d. 30 marts (et par dage forsent, men min cyklus er meget skiftende) Der var intet den første dag og sys det har været mere lyserødt de fleste dage end rødt. Men har hørt at man godt kan bløde eller få sin menstraution selvom man er gravid. Grunden til jeg spørger er fordi jeg har haft nogle symtomer jeg har hørt kunne tyde på graviditet. For det første havde jeg mange smerter stort set hver dag under min menstraution, hvilket kun er sket ca.2-3 gange i de snart 8 år jeg har haft det. Det var så slemt at jeg måtte tage piller for det. For det anden tisser jeg meget mere end jeg plejer. Jeg har haft rigtig ondt i den nederste del af ryggen, men arbejde som tjener hvor jeg bærer en masse? De sidste par dage har jeg haft kvalme om aftenen, ikke meget, men kvalme og i aftes måtte jeg gå ud og kaste op. Jeg har ikke spist overvældende meget den seneste uge, men sys alligevel jeg virke oppustet (men det blir man tit under menstraution ikk?) En aften havde jeg lidt ømme bryster og meget tydelige blodårer på dem (men kan jeg tit have)
Jeg er nok bare panoid, men ville bare li' være sikker
Hilsen mig 
Anmeld