Sallisørøver skriver:
...... Ja... Noah sniger sig ind i min seng HVER nat... og 90% af tiden så lydløst jeg først opdager han ligger ved min side om morgenen... og de resterende 10% når jeg enten har overnattende gæster med børn så jeg ikke kan tage kampen, eller det er en skole dag hvor jeg har siddet til kl. bæ med afleveringer osv at jeg simpelhen ikke gider begynde de time lange kamp 
what to do??? det er jo hyggeligt og ja det viser han har brug for sin mor... men altså.. en eller anden dag skal der jo helst også ligge en mand i min seng..
er bare bange for at give ham dårlige vaner.. der jo ok engang i mellem, men det er altså HVER nat og har været det i ½år nu
kender det alt for godt jeg har bare 2 der gør det..Og jeg opdager det os for det meste om morgen, de kan virkelig liste hehe
Og ja det er smadder hyggeligt og ligge der og putte med dem. Men dag den man så får en kæreste er det ikke så hyggeligt. Og man skal helst vende dem áf med det inde prinsen på den hvide hest kommer
. Så de ikke føler at man skubber dem til siden pga ham.
Men hvordan???. Jeg tror at den eneste måde er bare og tage kampen op (men det er jo lidt svært, når vi ikke vågner)
Anmeld