Ved godt, at I ikke kan hjælpe mig ....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

584 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Rozetta

Men omend ikke andet, så kan jeg få afløb for mine tanker....

Jeg fik for længe siden en hormon spiral sat op, havde før en kobber spiral, men den kom jeg af med, da jeg blødte meget og jeg oplevede en graviditet, som endte ud i spontan abort....

Nu har jeg ikke i MEGET lang tid- læs nogen måneder haft min mens, og jeg har egentligt ikke tænkt videre over det, da jeg før har hørt om, at det er noget af det, man kan opleve ved hormon spiral...

Så sidder jeg her til aften og får "fornemmelsen" af en graviditet, har 3 børn i forvejen, så har jo været det igennem før... Og nu sidder jeg og bliver helt nervøs for om jeg er det... Skal ned og købe en test imorgen, bare for at få det be- eller afkræftet.. Er der nogen af jer, som har oplevet ovenstående??

Både at mens er udeblevet på hormon spiral eller at I er blevet gravide på den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Tvillingemor80

kender to der blev med kobber spiral, men ikke med hormon ..

Anmeld

3. april 2011

Kay

min lillebror blev "lavet" på den måde...

Anmeld

3. april 2011

Rozetta

Håber også at det bare er hovedet som spiller mig et puds... Men hvorfor er det at man skal sidde og tænke over det en søndag aften, hvor man hverken kan gøre til eller fra...

Så typisk

Anmeld

3. april 2011

Rozetta

Glæder mig lidt til at tage en test imorgen....

Anmeld

4. april 2011

Rockertand

Rozetta skriver:

Glæder mig lidt til at tage en test imorgen....

Spændende....

Anmeld

4. april 2011

Anja&jesper

Rozetta skriver:

Men omend ikke andet, så kan jeg få afløb for mine tanker....

Jeg fik for længe siden en hormon spiral sat op, havde før en kobber spiral, men den kom jeg af med, da jeg blødte meget og jeg oplevede en graviditet, som endte ud i spontan abort....

Nu har jeg ikke i MEGET lang tid- læs nogen måneder haft min mens, og jeg har egentligt ikke tænkt videre over det, da jeg før har hørt om, at det er noget af det, man kan opleve ved hormon spiral...

Så sidder jeg her til aften og får "fornemmelsen" af en graviditet, har 3 børn i forvejen, så har jo været det igennem før... Og nu sidder jeg og bliver helt nervøs for om jeg er det... Skal ned og købe en test imorgen, bare for at få det be- eller afkræftet.. Er der nogen af jer, som har oplevet ovenstående??

Både at mens er udeblevet på hormon spiral eller at I er blevet gravide på den??

Jeg har også en homon spiral og jeg har slet ikke min mens jeg havde også homon spiral inden jeg blev gravid og der havde jeg heller ikke mens. Så det med du ikke har mens kender jeg godt til, men det med du måske er gravid selvom du har den det kender jeg så ikke til. Håber at høre svaret på din test

Anmeld

4. april 2011

LinLin

Åh jeg vil ikke høre sådanne historier - om at blive gravid med hormonspiral! Har lige fået sat sådan en op, da jeg blev gravid på p-piller!

Anmeld

4. april 2011

Rozetta

Så fik jeg taget en test, den var negativ, så jeg må bare være en af dem, som "slipper" for sin mens... Men jeg var godt nok lige nervøs for det.... Især da jeg har haft den i snart 2 år og der har jeg min mens....

Mange tak for at I gad at "lægge øre" til mig :-))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.