gemme billeder på nettet i stedet for en ekstern harddisk ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.127 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Susan1978

jeg synes der er så mange der snakker om at det er aller mest sikkert at gemme sine billeder på nettet.. 

mener der er noget der hedder picassa eller sådan noget..

men er der nogen af jer der gør jer i det og har erfaringer og kan komme med nogle forslag til hvor det er bedst at gemme sine billeder. ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

ekzunz

Picasa er Googles billedredigering, og de har et webalbum hvor man kan uploade sine billeder, og dermed samtidig nemt dele dem med andre. Der får man 1024 mb gratis, og derefter koster det.

Jeg ved at Falck også har noget "lager" til billeder og lign, men jeg ved ikke helt hvordan det virker og hvad det koster.

Anmeld

3. april 2011

LISBETH:-)

Susan1978 skriver:

jeg synes der er så mange der snakker om at det er aller mest sikkert at gemme sine billeder på nettet.. 

men er der nogen af jer der gør jer i det og har erfaringer og kan komme med nogle forslag til hvor det er bedst at gemme sine billeder. ?

Anitas fotoshop - der kan du også gemme billeder men det koster et eller andet. Kan ikke huske hvor meget

Anmeld

4. april 2011

sophiemy

Det er mest sikkert at have backup af billeder. Langt de fleste gemmer jo så bare deres backup samme sted som de originale billeder (læs i samme hus eller lignende). Hvis der så bliver brand eller andet lokalt, så ryger både originalerne og bakup'en. Derfor er nettet en god mulighed.

Pisaca er nemt og indenfor rimeligheden prismæssigt. Det bruger jeg.

Anmeld

4. april 2011

Jakob'sMor

Susan1978 skriver:

Her i hytten bruger vi dropbox.com prisen afhænger af hvor meget plads du ønsker.

Anmeld

4. april 2011

Susan1978

ahh okay - tak for alle tipsene piger.. tror jeg skal igang med den store upload snart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.