Prøv lige og spør'...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2011

2babygirls

Fam. Rehder-Klok skriver:

om jeg har en glad mand

Synes han skulle forkæles lidt, så har "lejet" en Lamborghini Gallardo til ham (dog kun i 30-45 min.), hvor han selv får lov til at sidde bag rattet og give den max gas!

Valget stod mellem en helikopter-tur eller hans livs køretur i drømmevognen (hvilket selvfølgelig var dyrest) Det blev drømmevognen!

Det faldte i RIGTIG god jord, så det kan klart anbefales piger

Nu krydser jeg bare fingre for at han ikke smadre den!

Åååårh, en god kone han har....

Must have hjemmeside adr!!!! Har selv en bil glad mandse herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

sarahb

ja det er en super fed gave ide. Jeg så også selv på det, men synes det var ALT for kort tid til en mand der i forvejen kører fede biler, så når vi kommer til dubai igen så må han helt sikkert leje sådan en. Så han fik helikopter turen..

Eiiii så er din mand lykkelig, det er jo også noget af en oplevelse.

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

Tina&Martin skriver:

Åååårh, en god kone han har....

Must have hjemmeside adr!!!! Har selv en bil glad mandse herhjemme

Jeg var lige inde og tjekke det og jeg kan kun finde noget der koster fra 2500kr.

Jeg tror at man skal have fat i en privat udlejer som ikke bevidst har sat sin bil til leje og spørge dem pænt om man kunne leje den i en time eller sådan noget

Anmeld

4. april 2011

2babygirls

PsychedeliC skriver:

Jeg var lige inde og tjekke det og jeg kan kun finde noget der koster fra 2500kr.

Jeg tror at man skal have fat i en privat udlejer som ikke bevidst har sat sin bil til leje og spørge dem pænt om man kunne leje den i en time eller sådan noget

Ihhh... synes da meget bedre om den anden pris

Anmeld

4. april 2011

LotteGabriella

PsychedeliC skriver:

jeg har fundet det til 895 kr, men det er kun for 10 min. kørsel

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

jeg har fundet det til 895 kr, men det er kun for 10 min. kørsel

Ja okay, det er jo sindsygt dyrt .. utroligt at det skal være så dyrt at køre i en bil en enkel gang .

Jeg kunne godt finde på at give min søns far sådan en tur i en virkelig fed bil på en bane hvor man bare skal give den gas, de danske veje må man jo ikke køre vildt, drifte eller køre mere end 130km

Anmeld

4. april 2011

Benjamins'mor

Uh, det lyder som en rigtigt god idé.

Måske man skulle ofre de penge til at min kæreste også kan prøve det når barnedåben er overstået. 

Anmeld

4. april 2011

LotteGabriella

PsychedeliC skriver:

Ja okay, det er jo sindsygt dyrt .. utroligt at det skal være så dyrt at køre i en bil en enkel gang .

Jeg kunne godt finde på at give min søns far sådan en tur i en virkelig fed bil på en bane hvor man bare skal give den gas, de danske veje må man jo ikke køre vildt, drifte eller køre mere end 130km

ja så skal du op på de der 3.000 kr. og op ca., i hvert fald af hvad jeg kan se

Ja det ville være så fedt at prøve på en bane, det synes jeg sgu også da

Anmeld

4. april 2011

PsychedeliC

LotteGabriella skriver:

ja så skal du op på de der 3.000 kr. og op ca., i hvert fald af hvad jeg kan se

Ja det ville være så fedt at prøve på en bane, det synes jeg sgu også da

Men det er godt nok mange penge . Det har jeg ikke råd til med min KH men satser på jeg får et job efter barsel så kunne det godt være jeg havde råd én enkel gang

Anmeld

4. april 2011

N1

Fam. Rehder-Klok skriver:

om jeg har en glad mand

Synes han skulle forkæles lidt, så har "lejet" en Lamborghini Gallardo til ham (dog kun i 30-45 min.), hvor han selv får lov til at sidde bag rattet og give den max gas!

Valget stod mellem en helikopter-tur eller hans livs køretur i drømmevognen (hvilket selvfølgelig var dyrest) Det blev drømmevognen!

Det faldte i RIGTIG god jord, så det kan klart anbefales piger

Nu krydser jeg bare fingre for at han ikke smadre den!

Hjemmeside? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.