21 mdr og gider pludselig ikke sutten...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Mussen2

Ja, som overskriften siger så gider min datter pludselig ikke sutten mere jeg fatter det simpelthen ikke, du hun plejer at tigge og trygle om den sut, hvor vi holder på at hun kun skal have den når hun skal sove. Hun har aldrig kunnet undvære sutten og har altid fået den til at sove på. Nu vil hun så pludselig ikke? Har i prøvet dette eller har i en terori om hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Mira0911

Ved ikke lige hvorfor hun ikke vil have den... Har ikke prøvet det.. 

Men se positivt på det - Så skal I ikke bøvle med at vænne hende af med den... 

Anmeld

3. april 2011

Charlotte Wberg

Det lyder da perfekt... altså hvis ikke sutten er skiftet ud med mors/fars trygt favn. Kender det ikke selv, min ældste var en plage til det med sutten da hun skulle "afvænnes" gg...

Anmeld

3. april 2011

Mussen2

Charlotte Wberg skriver:

Det lyder da perfekt... altså hvis ikke sutten er skiftet ud med mors/fars trygt favn. Kender det ikke selv, min ældste var en plage til det med sutten da hun skulle "afvænnes" gg...

Luksus problemet er, at jeg synes det er for tidligt at hun er vænnet af med dn, hvis det er det Har altid brugt at give hende den lidt før hun skulle osve og så var lykken gjort og hun blev drøntræt. 

Jeg synes det lyder mærkeligt, hvis hun ´vænnet af med den natten over??

Og det er ikke sådan hun bare ligger sig til at sove, hun ligger og pyldrer og brokker sig.

Anmeld

3. april 2011

Mussen2

MoarJ skriver:

Ved ikke lige hvorfor hun ikke vil have den... Har ikke prøvet det.. 

Men se positivt på det - Så skal I ikke bøvle med at vænne hende af med den... 

Ja, det er rigtig, så må jeg vende det om til noget positivt. Jeg synes bare den er så god at kunne give hende. den går lige i øjnene eller rettere gik

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Mussen2 skriver:

Ja, det er rigtig, så må jeg vende det om til noget positivt. Jeg synes bare den er så god at kunne give hende. den går lige i øjnene eller rettere gik

Ja - Hav stadig nogle sutter, kan jo være hun måske bare har en dårlig dag og ikke lige gider sutten... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår det er startet... 

Anmeld

3. april 2011

Mussen2

MoarJ skriver:

Ja - Hav stadig nogle sutter, kan jo være hun måske bare har en dårlig dag og ikke lige gider sutten... Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvornår det er startet... 

Har stået på en tre dage nu

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Mussen2 skriver:

Luksus problemet er, at jeg synes det er for tidligt at hun er vænnet af med dn, hvis det er det Har altid brugt at give hende den lidt før hun skulle osve og så var lykken gjort og hun blev drøntræt. 

Jeg synes det lyder mærkeligt, hvis hun ´vænnet af med den natten over??

Og det er ikke sådan hun bare ligger sig til at sove, hun ligger og pyldrer og brokker sig.

Kan hun have ondt? 

Anmeld

3. april 2011

Mussen2

PsychedeliC skriver:

Kan hun have ondt? 

Jeg har selv tænkt på det, mange gange, men det virker ikke sådan. Slet ikke faktisk. Hun er lidt forkølet Men har været særdeles frisk og frejdig.

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Mussen2 skriver:

Jeg har selv tænkt på det, mange gange, men det virker ikke sådan. Slet ikke faktisk. Hun er lidt forkølet Men har været særdeles frisk og frejdig.

Ja altså hvis du ikke selv føler der er noget i vejen så er der måske heller ikke noget.. jeg kom bare til at tænke på om hun havde ondt i en tand, havde en blitz eller noget i den stil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.