Nogen med legetøj til baby på + 8 mdr.?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
672 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Tanja84

Godaften alle skønne damer

Emma fylder 8 mdr. om en uge, og hendes ellers så spændende legetøj herhjemme, er begyndt at kede hende.

Mor må derfor erkende, at vi endnu engang må supplerer kasserne med legetøj herhjemme

Vil derfor hører om nogen af jer skønne damer herinde, enten har gode ideer til hvad jeg kan invisterer I, og som evt. selv har været en succes med jeres børn?

Eller hører om man evt. kunne være så heldig, at der var nogen, som lå inde med legetøj til denne alder, hvor jeres børn allerede er vokset fra det

Kæmpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

nevfaniel

spejle er gode min datter er 10mdr nu kan vær jeg har nogt der kan friste

Anmeld

3. april 2011

PsychedeliC

Tanja84 skriver:

Emma fylder 8 mdr. om en uge, og hendes ellers så spændende legetøj herhjemme, er begyndt at kede hende.

Mor må derfor erkende, at vi endnu engang må supplerer kasserne med legetøj herhjemme

Vil derfor hører om nogen af jer skønne damer herinde, enten har gode ideer til hvad jeg kan invisterer I, og som evt. selv har været en succes med jeres børn?

Eller hører om man evt. kunne være så heldig, at der var nogen, som lå inde med legetøj til denne alder, hvor jeres børn allerede er vokset fra det

Kæmpe

Min søn har et ton af legetøj (han er 9 mdr) og det er ikke altid han gider at lege med det lang tid af gangen..

Nææh du.. en gryde og nogle grydeskeer så er den hjemme

Anmeld

4. april 2011

MaliksMor

Kæmpe

Ficher price - racerbane er et meeeega hit herhjemme..
Duplo..
puslespil
og bolde

det er det malik bruger rigtig meget lige pt.. og han 11 mdr

Anmeld

4. april 2011

missie20

PsychedeliC skriver:

Min søn har et ton af legetøj (han er 9 mdr) og det er ikke altid han gider at lege med det lang tid af gangen..

Haha ja den kender vi godt herhjemme. Når vi er hos mormor hvor er der meget nyt interessant legetøj, er det kun en gryde og grydeske der er sjovt. Igår tømte ham hele skabet for gryder, potter og pander, det fik han ½ time til at gå med, mens vi vaskede op

Anmeld

4. april 2011

Tanja84

nevfaniel skriver:

spejle er gode min datter er 10mdr nu kan vær jeg har nogt der kan friste

Emma elsker også spejle.

Har både et langt spejl på væggen (langs panelet) inde på hendes værelse. Samt har jeg sat et spejl ind på gulvet, over i hendes legehjørne i syuen. Hun elsker at tale og røre ved hende den søde pige, der er inde i spejlet

Hvis du skulle have nogen ting, må du endelig sige til

Anmeld

4. april 2011

Tanja84

PsychedeliC skriver:

Herhjemme er alle køkkenredskaber et kæmpe hit, og Emma ELSKER at få lov til at være med mor, ude og lave mad

Min mor har et kæmpe højskab, hvor hun nede i bunden har alle hendes palsticbøtter mm. stående, og min lille niece på snart 2 år, ELSKER at tømme hele skabet ud over hele køkkengulvet når hun er derhjemme. Er ikke i tvivl om der kun går få mdr. før Emma også kaster sig over skabet, når hun besøger mormor

Anmeld

4. april 2011

nevfaniel

Tanja84 skriver:

Emma elsker også spejle.

Har både et langt spejl på væggen (langs panelet) inde på hendes værelse. Samt har jeg sat et spejl ind på gulvet, over i hendes legehjørne i syuen. Hun elsker at tale og røre ved hende den søde pige, der er inde i spejlet

Hvis du skulle have nogen ting, må du endelig sige til

jamen jeg har nok en del legetøj hvis det erdu siger bare til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.