Anbefal autostol fra 4 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

838 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Kvindemin

Min datter sidder i en 9 mdr. - 4 år (hun er nu 3) og syntes egentlig at den autostol er den mest sikre. Men lillebror bliver om 3 mdr. flyttet over i hendes. Og så skal hun have ny, til den tid er hun 3 år og 8 mdr. Hvilken en skal man vælge? Hun vejer 14-15 kg.

Ville nu helst have den hun har nu!!!

Og det skal SELVFØLGEIG være med isofix

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

slettet_7530

Chritinap skriver:

Min datter sidder i en 9 mdr. - 4 år (hun er nu 3) og syntes egentlig at den autostol er den mest sikre. Men lillebror bliver om 3 mdr. flyttet over i hendes. Og så skal hun have ny, til den tid er hun 3 år og 8 mdr. Hvilken en skal man vælge? Hun vejer 14-15 kg.

Ville nu helst have den hun har nu!!!

Og det skal SELVFØLGEIG være med isofix

Min pige er lige blevet 4 år og vi har købt Rømer kid jet, den er superlækker kan fåes hos billigalu med fragt og isofix, de har den også hos FDM hvis i er medlem hos dem

Anmeld

3. april 2011

Kvindemin

Albertesmor skriver:

Min pige er lige blevet 4 år og vi har købt Rømer kid jet, den er superlækker kan fåes hos billigalu med fragt og isofix, de har den også hos FDM hvis i er medlem hos dem

Men hvorfor skal de have den normale sele?? Det må da være bedre med H Sele  Eller anbefaler man det sikkerhedsmæssigt fra de 4 år??

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

Chritinap skriver:

Men hvorfor skal de have den normale sele?? Det må da være bedre med H Sele  Eller anbefaler man det sikkerhedsmæssigt fra de 4 år??

Sådan er de vist allesammen så vidt jeg er orienteret fra den str og op, pånær en enkelt som lige er kommet på markedet

Anmeld

3. april 2011

Kvindemin

Albertesmor skriver:

Sådan er de vist allesammen så vidt jeg er orienteret fra den str og op, pånær en enkelt som lige er kommet på markedet

Ja og syntes den var super lækker (den nye) men der skal man fra 4 års alderen have afmonteret H selen som skal skiftes ud til 3punkts- så vidt jeg kunne læse mig frem til på en anden side.

Anmeld

3. april 2011

slettet_7530

Chritinap skriver:

Ja og syntes den var super lækker (den nye) men der skal man fra 4 års alderen have afmonteret H selen som skal skiftes ud til 3punkts- så vidt jeg kunne læse mig frem til på en anden side.

Aha, så er det bilens 3 punktssele.
Det er fordi barnet har en størrelse og vægt på det tidspunkt hvor det er forsvarligt at de spændes fast på den måde, hvor kroppen rent faktisk kan klare den belastning den vil blive udsat for ved en eventuel kollision

Anmeld

3. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
3. april 2011

Kvindemin

MoarHvidovre skriver:

Vi har denne fra Recaro http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=12466

Klik på billedet, for at se et større billede

Den kan ikke bruges efter de er 4 år læste jeg lige

Anmeld

3. april 2011

Mi

Vi har en cybex solution x-fix

http://baby-vest.dk/autostole-60/op-til-36-kg-112/cybex-solution-x-fix-1138.html

Den er rigtig god og også testet meget sikker

www.stjerneleg.dk

Anmeld

3. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Chritinap skriver:

Den kan ikke bruges efter de er 4 år læste jeg lige

Den kan bruges op til 36 kg.

Vi har den til Luka på 3 1/2 år. Han fik den, da lillesøster skulle arve hans Rømer King Plus og det er ca. 1 år siden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.