Gaveønsker 1 år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

793 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Flower4

Hej

Jeg har tvillinger (pige + dreng), som fylder 1 år om en måneds tid. Jeg er lidt blank mht. gaveønsker...

Kan I hjælpe med lidt inspiration? Hvad fik Jeres børn til den første fødselsdag? Og hvad elsker Jeres 1 årige at lege med? Mine børn er meget forskellige - den ene kravler/går rundt og udforsker verdenen, mens den anden kan sidde stille i lang tid og undersøge legetøjets finesser. Så gerne forslag i alle retninger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

serinasmor

Serina er 15 mdr og hun elsker sin dukke, med dukkeseng, dyne, pude, sutteflaske og dukkevogn ( en lille en i gåvognsstr) dukketøjet har vi ikke brugt endnu men det kommer nok

hun bruger rigtig lang tid på at røre i gryder eller skåle altså "lave mad" eller "spise mad" og kan også rigtig godt lide sit legekøkken selvom hun ikke leger "rigtigt" med det endnu <-- men legemad, kopper, kander, tallerkener, bestik, gryder, skeer, skåle, legekøkken er fantastisk her  

Hun er vild med pegebøger

Vi leger tit med bamser

hun er blevet god til at kaste med bolde (eller trille eller sparke til <- ikke med vilje )

så har hun en enkelt bil fra fisherprice der selv kan køre hvis man trykker en stor knap ned  .. den er genial og hun kan selv finde ud af at køre med den

derudover er alt hvad der kan benyttes som mobiltelefon et hit serina er dog så heldig at hendes far arbejder i mobilbranchen så hun har fået en hel kasse med dummie-telefoner fra butikken .. du ved dem der er til udstilling men som intet kan og hun snakker dagligt i telefon med flere på én gang ... men er man ikke så heldig er det måske en idé at ønske sig en legetøjstelefon ( for mors skyld- en uden lyd)

det var lidt inspiration i hvad der hitter herhjemme

håber du kunne bruge det til lidt

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.