Dåbskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

Anasmor

Dét der Stine... Dét er KLASSE arbejde... me like

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

StineL

Dot D skriver:

Hold da op den er flot..... Hvordan har du fået dine terninger så "kantede"??? De er så flotte

Tusind tak Jeg ruller simpelthen en pølse ud af fondanten. Derefter tager jeg smootheren og glatter til en firkant. Dette bliver jeg så ved med til den er helt firkantet. Så tager jeg en skarp kniv og skærer af i den ønskede længde.
Er du med

Anmeld

3. april 2011

StineL

kiwifrugten skriver:

Iiiiih hvor er den yndig hvad tager du for at lave sådan en til min datters barnedåb

Tusind tak. Jeg laver desværre ikke kager på bestilling.

Anmeld

3. april 2011

StineL

Marita skriver:

Hvor vildt! Har du seriøst lavet den? 

Hvordan kan jeg få dig til at lave en kage til min datters barnedåb i sensommeren??? Hvor er du henne i landet?

Den er SÅ flot! Hvor er du bare dygtig!

Ønsker mig også sådan én, så hvis du ikke melder dig på banen, så får jeg vist brug for en grundig brungsanvisning 

Tusind tak skal du have.... Jeg laver desværre ikke kager på bestilling.

Anmeld

3. april 2011

maggie3

Super flot kage med super flotte detaljer. -Og må man lige tilføje, at man ikke kan se at det er din første stakkede kage?!

Hatten af for alle de timer du har lagt i den. Det betalte sig ;O)

Sally.

Anmeld

3. april 2011

StineL

Anasmor skriver:

Dét der Stine... Dét er KLASSE arbejde... me like

Ihh tusind tak - det et stort, når det kommer fra dig Syntes nemlig du laver de mest fantastiske kager... Du må altså lære mig at lave dine super søde piger en dag

Anmeld

3. april 2011

Dot D

StineL skriver:

Tusind tak Jeg ruller simpelthen en pølse ud af fondanten. Derefter tager jeg smootheren og glatter til en firkant. Dette bliver jeg så ved med til den er helt firkantet. Så tager jeg en skarp kniv og skærer af i den ønskede længde.
Er du med

Jeps, det er smart. Havde ellers overbevidst mig selv om, at jeg ikke skulle have en smoother, for det går fint med fingrene, meeeeeeeeeen nu må jeg da vist hellere have én

Anmeld

3. april 2011

muzen

StineL skriver:

Er du med

smart nok det skal jeg huske.

er der nogen af jer der har prøvet og bruge en isterninge bakke i silikone. det må vel enelig fungere på samme måde som babyformen?? eller hvad siger i. det er bare en tanke jeg har leget med

Anmeld

3. april 2011

Kindfed

rigtig fedt at den ikke er så tuttenuttet. Fede farver!

Anmeld

3. april 2011

susser83

Wauw hvor er den bare sindsyg flot.

Knus Sus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.