Ondt i livmoderen når jeg tisser s;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.655 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

Her på det seneste (Mest om aftenen) får jeg ondt ind ved livmoderen efter jeg har tisset.. jeg tisser virkelig meget, især om aftenen når jeg går i seng, tisser hver 10 min.. og nogle gange bliver jeg bare ved! og efter 3 gang gør det lidt ondt ind i maven der hvor livmoderen sidder s; jeg er gravid, og er bange for det skader min baby .. Jeg er blevet tjekket for alt, og jeg er clean.. Men kan ikke forstå hvorfor det gør ondt, vil spørger lægen her når vi skal til læge igen, men er ret nervøs.. Andre der har prøvet det? :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Anonym trådstarter

:/?

Anmeld

3. april 2011

henh01

Jeg ville lige køre forbi lægen i morgen og blive tjekket for urinvejsinfektion

Anmeld

3. april 2011

Mira0911

Hvor langt er du henne?

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

MoarJ skriver:

Hvor langt er du henne?

omkring 7 - 8 uger ?

Anmeld

3. april 2011

Muffinmus

jamen det kan faktisk gøre ret ondt...især om natten kan det gøre rocker ondt indtil lidt tid efter man har tisset, og jo mere man har i blæren, jo mere kan det gøre naller.

Så vil sige at jo længere hen du kommer jo mere kan du opleve det.

Men man skal nu altid lige tjekkes for blærebetændelse alligevel, da det også kan gøre man tisser lidt oftere, dog får man ikke ret tit ondt ved blærebetændele som gravid, sjovt nok.

Men har oplevet det ofte med begge unger:-)

Anmeld

3. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

jamen det kan faktisk gøre ret ondt...især om natten kan det gøre rocker ondt indtil lidt tid efter man har tisset, og jo mere man har i blæren, jo mere kan det gøre naller.

Så vil sige at jo længere hen du kommer jo mere kan du opleve det.

Men man skal nu altid lige tjekkes for blærebetændelse alligevel, da det også kan gøre man tisser lidt oftere, dog får man ikke ret tit ondt ved blærebetændele som gravid, sjovt nok.

Men har oplevet det ofte med begge unger:-)

Oh okay, det gør mig mere rolig.. er lige blevet tjekket for alle sygdomme også blærebetændelse,, Bliver bare virkelig bekymret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.