Hvad koster det hos dig/hvad har du givet for at låne en han

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: d

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

533 visninger
9 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Anonym trådstarter

kat til parring ?

Enten hvad du selv som opdrætter vil have for en parring, eller hvad du som hunkatte ejer har måtte slippe for at låne en han mis ?

Spørger fordu jeg skal opdrætte, og gerne ville hørt ca prisen for en parring : )

Du kan svare flere gange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Anonym trådstarter

ja afstemningen hoppede væk hver gang jeg ville skrive, s det blev der ikke noget af Men hvis du så bare vil skrive det som besked i stedet : )

Anmeld

3. april 2011

Fabienne

Hvorfor spørge anonymt om sådan et spørgsmål?

Det kommer an på racen...

Anmeld

3. april 2011

Fabienne

....og ja jeg er selv opdrætter af NFO.

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Fabienne skriver:

Som du kan se, fordi jeg havde regnet med at der ikke var så mange som ville svare. Men det er Birma jeg opdrætter, og ærligt, er den verden meget snoppet,så derfor behøver jeg ikke lægge navn til : )

så ville bare høre en ca pris.

Anmeld

4. april 2011

Fabienne

Så kan du vel tjekke priser på din klubs hjemmeside, eller hos den eller de opdrættere du har kontakt til?

Kender ikke noget til birmaopdræt

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Fabienne skriver:

Så kan du vel tjekke priser på din klubs hjemmeside, eller hos den eller de opdrættere du har kontakt til?

Kender ikke noget til birmaopdræt

Har snakket med nogle, men priserne er forskellige. Og de kan ikke ses på birma klubbens hjemmeside da man som opdrætter selv sætter prisen ! :/

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

Fabienne skriver:

Hvad koster det så at besøge din/en af dine hanner ?

Anmeld

5. april 2011

Fabienne

Tja prisen sættes, ihvertfald for mig, udfra udstillingsresultater, udseende, linier og hvor meget den aktuelle hankat har avlet.

Jeg har ingen priser pt, da jeg netop har neutraliseret min sidste fertile kat. 2 børn under 2 år og fertile katte duer ikke for mig

Anmeld

5. april 2011

Fabienne

Men birma er åbenbart mere lukket end NFO, det er ret ærgerligt. Men ellers må du jo prøve dig frem med en pris, så kan du altid rette den til efterhånden? Der er jo også nogle som tager en killings pris for parringen, så kan du jo rette lidt til udfra det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.