"mens" under hormonbehandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

429 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Miss BananaHammock

Hey pigerJeg er igang med anden iui og skal til scanning imorgen og evt. Insemineres tirsdag eller onsdag. Var til scanning fredag men æg blærerne var ikke store nok, så fik et ekstra skud gonal-f. Lørdag og idag har jeg så haft mens smerter og blødt. (ikke frisk blod men mere som man gør de sidste dage- undskyld specificeringen)Er der andre der har oplevet det?Håber alle har haft en dejlig weekend! :0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

malenemusen

Hvis jeg var dig ville jeg lige spørge om det når du skal til scanning idag, bare så du lige kan få klarhed, så det ikke bliver noget du går og bekymrer dig over.

Knus herfra, og jeg glæder mig til at høre om din scanning idag

Anmeld

4. april 2011

Miss BananaHammock

malenemusen skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg lige spørge om det når du skal til scanning idag, bare så du lige kan få klarhed, så det ikke bliver noget du går og bekymrer dig over.

Knus herfra, og jeg glæder mig til at høre om din scanning idag

Lægen kunne ikke give svar. Sagde at det måske var slimhinden. Hun ville tjekke når jeg bliver insemineret onsdag. Så nu må vi bare håbe det hele er fint og der er bonus i julesokken om små tre uger ;0)

Anmeld

4. april 2011

CamillaValby

Miss BananaHammock skriver:

Lægen kunne ikke give svar. Sagde at det måske var slimhinden. Hun ville tjekke når jeg bliver insemineret onsdag. Så nu må vi bare håbe det hele er fint og der er bonus i julesokken om små tre uger ;0)

Hov glemte lige det spørgsmål

Jeg har også hørt at det kan være slimhinden, da den godt kan være følsom. Mens. smerterne kan være pga. homonerne og en kommende ÆL

Anmeld

4. april 2011

Miss BananaHammock

CamillaValby skriver:

Hov glemte lige det spørgsmål

Jeg har også hørt at det kan være slimhinden, da den godt kan være følsom. Mens. smerterne kan være pga. homonerne og en kommende ÆL

oki.... tak for svar 

Anmeld

7. april 2011

DK

Uhhhh

Anmeld

7. april 2011

Miss BananaHammock

DK skriver:

Uhhhh

:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.