Gennemkørsel forbudt som ikke overholdes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Aves.

Jeg bor på en vej med gennemkørsel forbudt og det overholdes på ingen måde..er ved at være træt af alle de biler der drøner igennem og at man skal være nervøs for ungerne og alle de biler.

Vi bor midt på vejen og i dag har jeg parkeret så langt fra kantstenen at min bil og genboens gør at man skal køre meget langsomt igennem for der ikke sker noget og så har jeg samtidig sat en trehjulet cykel ud ved kantstenen...det hjælper på hastigheden af alle de biler.

Men hvad kan man ellers gøre...kan man mon få lukket vejen...ved der ikke kan komme bump for det kan husene ikke tåle..

Nogen der ved noget...og indtil da, så holder jeg og genboen på en træls måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Lullaby

Eva. skriver:

Jeg bor på en vej med gennemkørsel forbudt og det overholdes på ingen måde..er ved at være træt af alle de biler der drøner igennem og at man skal være nervøs for ungerne og alle de biler.

Vi bor midt på vejen og i dag har jeg parkeret så langt fra kantstenen at min bil og genboens gør at man skal køre meget langsomt igennem for der ikke sker noget og så har jeg samtidig sat en trehjulet cykel ud ved kantstenen...det hjælper på hastigheden af alle de biler.

Men hvad kan man ellers gøre...kan man mon få lukket vejen...ved der ikke kan komme bump for det kan husene ikke tåle..

Nogen der ved noget...og indtil da, så holder jeg og genboen på en træls måde...

Tja, jeg er bare en ven der lider på samme måde. Vi bor i en lang række af huse hvor der er en sti der går igennem sådan så man kan lade sine børn hinke osv i fred og ro. Der er endda sat skilt op med indkøring forbudt. Selv postvæsenet kører derind med bil, motercykler og andet og jeg er så træt af det.  Man skal endda bakke ud..

Anmeld

3. april 2011

JacobsMoar

Vi bor for enden af en blind vej, her suser folk forbi, bremser hårdt op fordi de opdager at de ikke kan komme igennem og vender, suser lige så stærk, hvis ikke hurtigere tilbage.. Jeg er SÅ træt af det.. Og vi kan bare ikke gøre noget

Anmeld

4. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Syntes da hvertfald dig og genboen skal holde fast i jeres plan så længe det er nødvendigt

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.