Tummy Tub

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.773 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2011

Bavianis

Jeg har af en fysioterapeut fået anbefalet et lille "badekar" til babyen der hedder Tummy Tub. Det skulle virke meget beroligende og trygt for barnet.

Er der nogen der har erfaringer med det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Nalle

Det må da ikke være nemt at vaske baby i sådan et badekar.

Anmeld

3. april 2011

Bavianis

Nalle skriver:

Det må da ikke være nemt at vaske baby i sådan et badekar.

Der skulle visdt være mange fordele ved det, bl.a. terapeutiske. Jeg er lidt i tvivl. Men har hørt at barnet slapper meget af, da det minder om tilstanden i livmoderen, og det, at barnet rører siderne og bunden beroliger det. Det er også smart (og nemt) at have med til babysvømning.

Anmeld

7. april 2011

jannebjerre

Jeg er nødt til at sige, det er det værste gang lårt!
Vi købte sådan et til Felix og det er simpelthen såååå besværligt at holde dem dernede i og ikke mindst når de bliver større...

Så det bliver et no go fra mig

Anmeld

7. april 2011

Bavianis

Jeg er nødt til at sige, det er det værste gang lårt!
Vi købte sådan et til Felix og det er simpelthen såååå besværligt at holde dem dernede i og ikke mindst når de bliver større...

Så det bliver et no go fra mig

Åh, ja, det kan jeg sagtens se... Var der forskel på hvor beroliget barnet bliver (i de første par mdr) i et Tummy Tub/alm babybadekar?

Anmeld

7. april 2011

jannebjerre

Bavianis skriver:

Åh, ja, det kan jeg sagtens se... Var der forskel på hvor beroliget barnet bliver (i de første par mdr) i et Tummy Tub/alm babybadekar?

Jeg sys Felix var meget mere rolig i et almindeligt badekar

Anmeld

10. april 2011

ullamor1

Jeg har også bare brugt en badekar med aquasit - du kan se lidt forskelligt her 

http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/babybad

Anmeld

11. april 2011

Bavianis

ullamor1 skriver:

Jeg har også bare brugt en badekar med aquasit - du kan se lidt forskelligt her 

http://www.kidsnbaby.dk/babyudstyr/babybad

Jeg tror jeg dropper det Tummy Tub. Jeg har læst mange blandede ting om det på diverse babysider, men det er vist hip som hap hvor barnet føler sig mest tryg og rolig. Derudover lyder det til at Tummy Tub'et er besværligt at vaske dem i, så man skal alligevel ud og have et alm babybadekar ved siden af, hvilket jeg synes er lidt omstændigt...

Tusind tak for alle Jeres svar! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.