drømmeposen fra føtex????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Lene76

nogen der kender den???

ønsker både gode og dårlige erfaringer med den????

på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

henh01

Jeg kender den ikke selv men har hørt at lukningerne nemt går op

Jeg har en duni duo og den er bare skøn

Anmeld

3. april 2011

Noahmor

Kender den ikke. Har ikke lige set prisen på den, men har du set at Bilka (hvis der er sådan én i nærheden af dig) har tilbud på den rigtige Voksipose i denne uge til 995 kr?

Er superglad for min Voksi. 

Anmeld

3. april 2011

Lene76

har selv voksi og ja den er kanon.... bare en jeg kender der ville høre om drømmeposen

Anmeld

3. april 2011

forår

Lene76 skriver:

nogen der kender den???

ønsker både gode og dårlige erfaringer med den????

på forhånd tak

Altså jeg arbejde i føtex i textil afd hvor vi sælger drømmeposen, og jeg vil til enhver tid sige god for den.

Det er selvfølgelig ikke den orginale Voskipose....men det er en super god kvalitet og den virker lige efter hensigten

Jeg kan varmt anbefale den

Anmeld

3. april 2011

Lene76

forår skriver:

Altså jeg arbejde i føtex i textil afd hvor vi sælger drømmeposen, og jeg vil til enhver tid sige god for den.

Det er selvfølgelig ikke den orginale Voskipose....men det er en super god kvalitet og den virker lige efter hensigten

Jeg kan varmt anbefale den

tak for det.... når du nu siger du vil anbefale den har du så prøvet og bruge den på eget barn el????

det er nemlig derfor jeg syntes det er svært og sige go for den, da jeg har  org. Voksi  og derfor ik kender den med dundyne i ?? men tænker det må blive utroligt varmt da den jo ik varmeregulere selv ligesom ulddynen gør  kan godt være jeg er forkert på den men som sagt kender ik drømmeposen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.