Hurtig hjæææææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.333 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Mor til prinsessen :-)

Hej tøser....

Jeg sidder i dette øjeblik og laver pynt til min datters barnedåb på søndag...
Og er pt meget stresset fordi de udstikker vi har købt ikke giver det ønskede resultat.

Også ville vi lave en baby men det ser lidt for svært ud på youtube.-.....

Så ville høre om der var en som havde en skabelon liggende på en sut, bamse, barnevogn eller noget andet som jeg kunne lave til min datter??

Vil så gerne lave en pæn kage til min datter, men nu tvivler jeg når alt ikke lige går efter mit hoved

Håber der er nogle søde tøser som vil hjælpe mig videre.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Snefnug1984

Mor til prinsessen :-) skriver:

Hej tøser....

Og er pt meget stresset fordi de udstikker vi har købt ikke giver det ønskede resultat.

Så ville høre om der var en som havde en skabelon liggende på en sut, bamse, barnevogn eller noget andet som jeg kunne lave til min datter??

Vil så gerne lave en pæn kage til min datter, men nu tvivler jeg når alt ikke lige går efter mit hoved

Hvilke udstikkere er det?

Mht en sut, så må du jo finde en af prinsessens sutter frem og modellerer en der ligner

Anmeld

3. april 2011

Snefnug1984 skriver:

Hvilke udstikkere er det?

Mht en sut, så må du jo finde en af prinsessens sutter frem og modellerer en der ligner

Det er nogle blomster (roser) med blade jeg har købt inde hos kagespec. Men vi fik ikke købt redskaberne, og de bliver ikke heeelt så pæne, tror vi skulle have lidt mere øvelse men tiden er knap... vi kom for sent ígang

Okay, troede bare der var en skabelon :-) Min datter har ikke sådan en sut jeg har i tankerne :-)

Anmeld

3. april 2011

Snefnug1984

Det er nogle blomster (roser) med blade jeg har købt inde hos kagespec. Men vi fik ikke købt redskaberne, og de bliver ikke heeelt så pæne, tror vi skulle have lidt mere øvelse men tiden er knap... vi kom for sent ígang

Okay, troede bare der var en skabelon :-) Min datter har ikke sådan en sut jeg har i tankerne :-)

Okay. søg på youtube under "How to" og så det du vil lave.. fx. teddy bear fondant..

Anmeld

3. april 2011

LinLin

Jeg lavede sko og sut til Adams dåb sidste søndag. Det er altså ikke svært

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. april 2011

DAs mor skriver:

Jeg lavede sko og sut til Adams dåb sidste søndag. Det er altså ikke svært

hvordan lavede du sutten?

De er også pæne, og har en skabelon til dem... Men ville gerne have en tøset barnedåbskage

Anmeld

3. april 2011

LinLin

hvordan lavede du sutten?

De er også pæne, og har en skabelon til dem... Men ville gerne have en tøset barnedåbskage

Jeg kiggede bare på hans sut (han har de der avent, så den skulle gerne ligne lidt  ) Det er jo bare fire dele der er sat sammen med vand - har dog sat en tandstik i selve sutten for at holde den på plads...

Du kan da bare komme glimmer på skoene

Anmeld

4. april 2011

Hej tøser....

Jeg sprang let og elegant over og har bestilit en krystal bamse jeg vil sætte på hehe....

Tak for i 2 skønne kvinder fordi i gad hjælpe mig i min krise i går .-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.