Må man ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. april 2011

kiwifrugten

Må man få tatoveringer mens man er gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Zeus

nej

Anmeld

3. april 2011

MetteDN

Nej det må man ikke .. Det i hvert fald hvad min kærestes tattoovør siger.. Det noget med at der kan komme nogle bakterier i blodet og sådan noget ..

Anmeld

3. april 2011

NinaNymannMadsen

de siger nej til det. men en af mine veninder fik en dagen før hun fødte.

Anmeld

3. april 2011

Isabella_mor

en fra min mødregruppe har fået at vide fra sin læge at det ikke har nogen indflydelse.!!

og jeg er ikke læge..!

og det er der mange herinde der heller ikke er.. så hvis en læge siger det kan der måske være noget om det.

men måske er der nogen der fraråder det pga infektionsrisici.. men altså.. alt med måde... tror ikke man skal sidde og så lavet et stort backpiece når man er gravid. men en lille sød en kan man da altid få sneget ind.!

jeg har så også troet at det var strengt forbudt at blive tusset både mens man var gravid men også imens man ammer.. men man ammer jo også selvom man har fået brystbetændelse.. hvilket også er en infektion. så måske er det en ammestueskrøne.... i don't know..

Anmeld

3. april 2011

kiwifrugten

Tak for jeres tilbagemeldinger, det er heller ikke fordi jeg når atfå en mens jeg er gravid for har termin denne mdr men ved at ligeså snart jeg har født så vil jeg gerne have lavet armen færdig :-)

Anmeld

3. april 2011

Skouboe

Årsagen til at man fraråder det, er at man i meget sjældne tilfælde kan blive smittet med nogle grimme ting hvis der ikke er 100 procent styr på hygiejnen, fx smitsom leverbetændelse o.l.

Selvom det er sjældent, fraråder med det for at være på den sikre side.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.