av for delen ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Moar2011

godmorgen damer

Igår aftes var der hygge med kæresten  - jeg vågner lidt over 24 med utrolig mange underlivssmeter, ( ringtig mens agtige smerter) .. de kommer hvert 10-15min og vågnet hvergang, og av for helved .. prøvede at tag en varme pude på for at se om det hjalp på smerterne, det gjorde det ikk..  og må tilstå der kom da 2 tåre fordi det blev ved og ved..  kunne først få lov at sove kl 4, der var smerterne væk ..

skal jeg lade hver med at hygge med kæresten ? eller hva ville i siges dt skyldes?

Mave er begyndt at klø en del + nogen gange benene hvad betyder det ? og noget jeg kan smøre eller lignede med så det ikke klør ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

freiasmor

Babyklar skriver:

godmorgen damer

Igår aftes var der hygge med kæresten  - jeg vågner lidt over 24 med utrolig mange underlivssmeter, ( ringtig mens agtige smerter) .. de kommer hvert 10-15min og vågnet hvergang, og av for helved .. prøvede at tag en varme pude på for at se om det hjalp på smerterne, det gjorde det ikk..  og må tilstå der kom da 2 tåre fordi det blev ved og ved..  kunne først få lov at sove kl 4, der var smerterne væk ..

skal jeg lade hver med at hygge med kæresten ? eller hva ville i siges dt skyldes?

Mave er begyndt at klø en del + nogen gange benene hvad betyder det ? og noget jeg kan smøre eller lignede med så det ikke klør ?

jeg ved intet om det første, men det sidste med kløe kan sagsten være graviditetskløe - ved ikke præcis hvad du kan bruge til at smøre med... så jeg opper den lige for dig

Anmeld

3. april 2011

MetteDN

Heej smukke.. Min mave er også begyndt at klø helt vildt.. Jeg smørre maven ind i et tykt lag nivea creme flere gange om dagen, og så lader jeg deet bare tørre Det hjælper her

Anmeld

3. april 2011

Holbæktrunten

Plukkeveer skulle være meget normalt efter sex 

Anmeld

3. april 2011

Moar2011

Holbæktrunten skriver:

Plukkeveer skulle være meget normalt efter sex 

okey, av for den da.. det skal nok blive sjovt når de rigtige veer kommer så heh ..

Anmeld

3. april 2011

Moar2011

MetteDN skriver:

Heej smukke.. Min mave er også begyndt at klø helt vildt.. Jeg smørre maven ind i et tykt lag nivea creme flere gange om dagen, og så lader jeg deet bare tørre Det hjælper her

Okey, så må jeg til at smøre den noget mere

Anmeld

3. april 2011

MetteDN

Babyklar skriver:

Okey, så må jeg til at smøre den noget mere

Hehe .. Det hjælper i hvert fald her

Anmeld

3. april 2011

Rebecca55

Babyklar skriver:

godmorgen damer

Jeg døjer rigtig meget med plukveer(har dem mange gange i løbet af dagen, dog uden smerter.) og har fået strenge ordre på at ringe til fødegangen hvis de begynder at gøre ondt og kommer reglmæssigt. Så synes du skal snakke med lægen omkring det, hvis det er noget som kommer igen.

Graviditetskløe er helt normalt, dog er det heller ikke noget som må blive for slemt. Kan ikke huske hvorfor, men har også der fået odre på at kontakte min læge. Jeg bruger babyolie der hvor det klør og den kan holde min kløe stort set helt væk.

Anmeld

3. april 2011

Moar2011

Rebecca55 skriver:

Jeg døjer rigtig meget med plukveer(har dem mange gange i løbet af dagen, dog uden smerter.) og har fået strenge ordre på at ringe til fødegangen hvis de begynder at gøre ondt og kommer reglmæssigt. Så synes du skal snakke med lægen omkring det, hvis det er noget som kommer igen.

Graviditetskløe er helt normalt, dog er det heller ikke noget som må blive for slemt. Kan ikke huske hvorfor, men har også der fået odre på at kontakte min læge. Jeg bruger babyolie der hvor det klør og den kan holde min kløe stort set helt væk.

har haft lidt pluk veer idag der har gjort lidt avs, men slet ikke som i nat.. nu må jeg se hvordan natten går i nat.. nogen sir det skyldes hygge med kæresten, så det kan være man skal lade hver med det :s .. hmm..

mit er heller ikk så slemt efter jeg smurte et godt lag fed crem på hihi ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.