min svigerfar (igen igen igen igen)...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

863 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. april 2011

Anonym trådstarter

hooold nu kæft hvor er han bare en kæmpe stor NAR! 

Sagen er den at, han har to gange sidste år været fuld når vi har været inviteret til aftensmad ovre hos mine svigerforældre, og det synes jeg bare ikke er iorden. Til sin 57 års fødselsdag kan han slet ikke engang huske vi har været der?? :O og vi har altså en pige på 10 mdr (dengang 3 mdr) det var første gang. Anden gang var vi "bare" inviteret og der var han også fuld. Jeg sagde så til min kæreste at jeg ikke kom der mere, med mindre han var ædru (hun har også tendens til det, men hende kan jeg ikke mærde det på, så jeg ved ikke om hun er fuld) det fik vi sagt til dem her i slutningen af sidste år, hvor de blev snosk fornærmede, selvom vi sagde det på en pæn måde! vi har så ikke rigtig snakket med dem siden. Så en søndag aften ringer min svigerfar at han lige har smidt min svigermor ud (han ringer til min kæreste og siger det) fordi hun har bollet udenom. fair nok, at han smider hende ud. Hun bor så nu hos hendes kæreste eller hvad de er. MEN SÅ, nu er han så så ked af det at han drukner sorgerne i alkohol, selvom han siger han har det fint osv osv, men jeg har bare OVERHOVEDET ik ondt af ham.  Han har spiller flere af deres penge op over to gange, han har bollet udenom med mange mange kvinder og har været et kæmpe svin (når der har været alkohol indeover) flere gange over for min svigermor så jeg synes f..... bare han har godt af det.. HM! så igår havde jeg sagt til min kæreste at vi da kunne invitere ham på aftensmad eller hvad han nu havde lyst til, for lige at vise ham, at ligemeget hvad så er vi der jo. Så ringer han GUDHJÆLPEMIG en time inden, pisse fuld og siger at han ikke kommer!!  jeg blev bare rigtig ked af det. Jeg havde lavet flæskesteg, købt ind til han kom og virkelig sagt til mig selv at det nok skulle blive hyggeligt, taget mig meget sammen for at give ham en god aften med sin søn og barnebarn som han ikke har set ret meget siden nytår, og så vælger han alkoholen fremfor de to, jeg er ligeglad med han vælger det fremfor mig, men bliver ked af det på min kærestes vegne, også fordi han bare bliver så skuffet... 

så har vi sagt til ham nu at hvis det er hans måde at vælge på, så skal han ikke vise sig her mere! bum.. det er en lidt hård kommantar synes jeg, men det er min kæreste der bestemmer det, da det jo er hans far! 

jeg ved godt at han vælger som han gør, fordi han er i krise med sig selv og sit liv, at han simpelthen ikke orker nogen form forkonfrontation, som han godt ved der kommer herhjemme, mht skilsmissen osv, men man træder bare ikke mig over tæerne på den måde og man skuffer ikke min familie, så jeg er edder spændt rasende!! 

skulle lige ud med galden!!... grr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2011

mariamiss6

Hold nu kæft for en lorte svigerfar....

Ham havde jeg satme også skrottet du, men ærligt talt, svigermor lyder da ikke meget bedre hva'?

Årh sådan en IDIOT!!!

Anmeld

4. april 2011

Anonym trådstarter

mariamiss6 skriver:

Hold nu kæft for en lorte svigerfar....

Ham havde jeg satme også skrottet du, men ærligt talt, svigermor lyder da ikke meget bedre hva'?

Årh sådan en IDIOT!!!

ja ik? og jo hun er også træls, men hun har ikke svigtet på noget tidspunkt, mht aftaler el. men nej, alkohol er ikke fair i en sammenhæng med små børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.