En underlig fisk!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. april 2011

Polkaprik

Ej jeg må ige dele denne med jer!

Jeg har en ret kraftig fiske-fobi og min mand synes det er skide sjovt!

Men jeg er da nået så langt at jeg kan tåle at se billeder af dem uden at kaste op! 

Så synes han da lige han skulle vise mig denne video på youtube og jeg skal da lige love for at hvis man ikke allerede havde en fobi for fisk så kan man da få den efter at have se det her!... Puha

Men se selv. Det er alle mulige fiskearter der skyllede op efter tsunamien i 2004. De er aldrig set før og er derfor totalt ukendte.

http://www.youtube.com/watch?v=vX90r12ANjY&feature=related

God søndag til alle

Michelle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

mamax3

Polkaprik skriver:

Ej jeg må ige dele denne med jer!

Jeg har en ret kraftig fiske-fobi og min mand synes det er skide sjovt!

Men jeg er da nået så langt at jeg kan tåle at se billeder af dem uden at kaste op! 

Så synes han da lige han skulle vise mig denne video på youtube og jeg skal da lige love for at hvis man ikke allerede havde en fobi for fisk så kan man da få den efter at have se det her!... Puha

Men se selv. Det er alle mulige fiskearter der skyllede op efter tsunamien i 2004. De er aldrig set før og er derfor totalt ukendte.

http://www.youtube.com/watch?v=vX90r12ANjY&feature=related

God søndag til alle

Michelle

Det dælme da nogen mutanter... hehe

Anmeld

3. april 2011

TbCp

Iiieeewwww måtte lige rykke computeren lidt længere væk

Anmeld

3. april 2011

Kindfed

Jeg synes, sådan noget er sejt. Og du kan se på langt de flest af dem, at de er dybhavsfisk, så du skal ikke engang være bange for, at de kommer og napper dig i futterne, hvis du er ude at gå en tur i vandet og sådan en lige skulle være faret vild fra Thailand 

Anmeld

3. april 2011

twinny

puhhaaaa. ad ad....

Den sidste har jeg dog set før....

Anmeld

3. april 2011

Isabella_mor

jeg har nu ikke noget imod fisk.. men den der med hugtænderne er RIMELIG scaaaaary.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.