El-barnevogne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.884 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. april 2011

kamtok

Ja, nogle gange når man googler efter en ting, finder man ofte noget heeeelt andet. Men dette her havde jeg da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig eksisterede... El-barnevogne og klapvogne!

http://www.ub-let.dk/Default.aspx?ID=209&M=Shop&PID=55&ProductID=203

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

kamtok skriver:

Ja, nogle gange når man googler efter en ting, finder man ofte noget heeeelt andet. Men dette her havde jeg da ikke i min vildeste fantasi forestillet mig eksisterede... El-barnevogne og klapvogne!

http://www.ub-let.dk/Default.aspx?ID=209&M=Shop&PID=55&ProductID=203

Er det barnevogn og klapvogne med motor?
Det har dagplejere

Anmeld

2. april 2011

kamtok

LouiseVous skriver:

Er det barnevogn og klapvogne med motor?
Det har dagplejere

Ja det er det.. Har da aldrig set sådan en før, og jeg ser da alligevel en del dagplejere rundt omkring. De "vildeste" vogne jeg har set indtil videre har været med "servo" og håndbremse.

Anmeld

2. april 2011

Mi

Det har jeg heller ikke hørt om, men super smart hvis man har helbredsmæssige skavanker, som gør at det er for hårdt at skubbe vognen.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

2. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

kamtok skriver:

Ja det er det.. Har da aldrig set sådan en før, og jeg ser da alligevel en del dagplejere rundt omkring. De "vildeste" vogne jeg har set indtil videre har været med "servo" og håndbremse.

I Viborg kommune har de motor på barnevognene, dog ikke alle endnu. Men de vogne med motor bliver uddelt til de dagplejer der har mest brug for det, altså har 4 små børn. For at passe bedre på dagplejerne.
Det er en hjælpemotor, så dagplejeren skal stadig skubbe, men bruger ikke lige så mange kræfter på det, som hvis det var uden motor

Anmeld

2. april 2011

kamtok

MarianneSonne skriver:

Det har jeg heller ikke hørt om, men super smart hvis man har helbredsmæssige skavanker, som gør at det er for hårdt at skubbe vognen.

www.stjerneleg.dk

Ja, og drøn smart for dagplejere der nogle gange har 4 siddende i vognen - bare ærgeligt at de så ikke har dem, for det kunne da skåne dem helt vildt.

Anmeld

3. april 2011

wamse

Nogle dagplejere i Varde, Grindsted og Haderslev kommunene, ved jeg også har mulighed for en barnevogn med motor Jeg ved ikke om målet er, at de alle kan få en med motor. Men super godt, at de finder på måder, at lette arbejdsbyrderne for vores dagplejere. 

Anmeld

3. april 2011

Na-Wi

Williams dagplejer har også en med motor vi bor i Holbæk kommune

Anmeld

3. april 2011

anonym06

Tvillingevogne har været mere eller mindre elektriske i mange år, først var det vist kun servostyring.

Anmeld

3. april 2011

Davidsen87

Liva dagplejer har os sådan en  Det er rigtig smart.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.