Bestille varer fra USA ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

498 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2011

bullerbassen

Nogen der kender regler angående handel på netsider i USA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

kamtok

På hvilken måde mener du mht. regler?

Jeg kan i hvert fald oplyse (som gammel kundeservicemedarbejder hos UPS) at, der skal betales told og moms af ALT hvad man bestiller i USA + der kommer et ekspeditionsgebyr fra det kurérfirma der leverer pakken for en, fordi de skal lave papirarbejdet til Told & Skat. Så medmindre det er virkelig billigt eller noget man ikke kan få herhjemme eller andre steder i Europa, så kan det sjældent betale sig at bestille noget fra USA.

Anmeld

2. april 2011

Worldwide

Det er vist noget med det kun kan betale sig at bestille ting fra usa hvsi man kender nogle derover, som kan bestille det og sende det some gave, men det er jo noget fifle fifle

Anmeld

3. april 2011

bullerbassen

kamtok skriver:

På hvilken måde mener du mht. regler?

Jeg kan i hvert fald oplyse (som gammel kundeservicemedarbejder hos UPS) at, der skal betales told og moms af ALT hvad man bestiller i USA + der kommer et ekspeditionsgebyr fra det kurérfirma der leverer pakken for en, fordi de skal lave papirarbejdet til Told & Skat. Så medmindre det er virkelig billigt eller noget man ikke kan få herhjemme eller andre steder i Europa, så kan det sjældent betale sig at bestille noget fra USA.

DEt var lige det jeg tænkte på - tak

Anmeld

3. april 2011

bullerbassen

Mileva skriver:

Det er vist noget med det kun kan betale sig at bestille ting fra usa hvsi man kender nogle derover, som kan bestille det og sende det some gave, men det er jo noget fifle fifle

Hmm kender ingen derover

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.