Gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

442 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Line11

Hej piger!! 

Så er vi endelig færdige med udredningen: jeg er helt normal mens kæresten har stærkt nedsat sædkvalitet... *suk*

Han fik taget testen på Skejby (i alt to med samme resultat), og vi har fået en tid til en snak med en overlæge om et par uger, når resultatet af hans kromosomtest er kommet tilbage... 

Siden samtalen med overlægen allerede er booket er jeg dog kommet i tvivl om hvornår vi bliver indkaldt til informationsmøde, hvornår vi skal udfylde spørgeskema og den slags. Det er som om alting er sket i modsat rækkefølge fordi skejby tog sædtesten og dermed "begyndte" det hele før vi blev henvist. 

Andre der har oplevet det? Burde jeg ringe derud og høre ad, eller skal jeg i stedet vente til efter snak med overlægen? Kæresten synes jeg er tosset at være så utålmodig. Men jeg vil bare heller ikke risikere at vente unødvendigt længe  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

Putomanen

Jeg kender ikke rigtig til, hvordan det foregår, men nu har jeg i hvertfald oppet dig. Så håber jeg, at der er nogle andre, der kan svare dig  Jeg håber, at du snart ved lidt mere om, hvad der skal ske

Anmeld

3. april 2011

Line11

Putomanen skriver:

Jeg kender ikke rigtig til, hvordan det foregår, men nu har jeg i hvertfald oppet dig. Så håber jeg, at der er nogle andre, der kan svare dig  Jeg håber, at du snart ved lidt mere om, hvad der skal ske

Tusind  tak!  

Det er bare så spændende det hele, og har sådan lyst til bare at gå i gang nu nu nu... 

Anmeld

4. april 2011

malenemusen

Jeg tror ikke du skal være så nervøs for at du ryger bagerst i rækken hvis du ikke har udfyldt spørgeskema, det vi skulle udfylde kunne vi ligeså godt have udfyldt da vi var til vores samtale på OUH, for hun spurgte os om hvert svar, selvom vi havde skrevet det ned....

Jeg forstår godt at du er utålmodig, jeg kender det 100%, men lige pludselig så går det bare stærkt, og jeg føler lidt at når man først er kommet igang, så kører der bare efter rutinen...

Jeg krydser fingre for dig herfra

Anmeld

4. april 2011

Putomanen

Line2323 skriver:

Tusind  tak!  

Det er bare så spændende det hele, og har sådan lyst til bare at gå i gang nu nu nu... 

Ja, det kender jeg alt for godt!!!

Vi venter også på at komme i gang, og hvad vi skal i gang med. Og hve gang man har en prøve eller samtale kommer man en smule tættere på, men ikke så tæt, som man ville have ønsket

Men som malenemusen skriver, handler det nok om tålmodighed

Anmeld

4. april 2011

Line11

Tusind tak - I er bare så søde!! 

Vi skal allerede til samtale på mandag, så yderligere svar på hvad der skal ske jeg nok kunne vente med at få... Vil bare så gerne i gang hurtigt. Men jeg håber virkelig det lige pludseligt går stærkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.