Den der Barnevogns jungle :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.012 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Trine89

Nu skal jeg lige have et godt råd eller to med på vejen her  

Jeg har egentlig altid tror jeg vidste hva jeg jeg gerne ville have for en vogn. men jah nu har jeg så lige fundet en barnevogn mere som jeg egentlig syntes er rigtig fin

Men jeg er dog lidt i tvivl med hensyn til det med liggemålet. ??

Er 83 cm i liggemålet for lidt??? Man kan jo altid skifte til en klapvogn som også kan bruge til at sove i eller hvordan.. ??

HÆÆÆLP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

Nu skal jeg lige have et godt råd eller to med på vejen her  

Jeg har egentlig altid tror jeg vidste hva jeg jeg gerne ville have for en vogn. men jah nu har jeg så lige fundet en barnevogn mere som jeg egentlig syntes er rigtig fin

Men jeg er dog lidt i tvivl med hensyn til det med liggemålet. ??

Er 83 cm i liggemålet for lidt??? Man kan jo altid skifte til en klapvogn som også kan bruge til at sove i eller hvordan.. ??

HÆÆÆLP

Vil anbefale en barnevogn der har liggemål op i 90'erne. Hvis du vil have en barnevogn.
Kan varmt anbefale Oddervogne

Hvis det kun er mht liggemål og ikke så meget det med om det skal være barnevogn eller klapvogn, kan jeg anbefale en a de kombivogne. Altså klapvogn m kaleche og overdæk, også en med liggemål oppe i 90'erne.

Jeg har oddervogn, men kan ikke have den i bilen, derfor en klapvogn som kombi, jeg er rigtig glad for den, og den har lige så langt liggemål som min oddervogn, min datter sover lige godt i begge...

Anmeld

2. april 2011

Trine89

LouiseVous skriver:

Vil anbefale en barnevogn der har liggemål op i 90'erne. Hvis du vil have en barnevogn.
Kan varmt anbefale Oddervogne

Hvis det kun er mht liggemål og ikke så meget det med om det skal være barnevogn eller klapvogn, kan jeg anbefale en a de kombivogne. Altså klapvogn m kaleche og overdæk, også en med liggemål oppe i 90'erne.

Jeg har oddervogn, men kan ikke have den i bilen, derfor en klapvogn som kombi, jeg er rigtig glad for den, og den har lige så langt liggemål som min oddervogn, min datter sover lige godt i begge...

Tak for dine råd.. det er da noget jeg vil tage med til overvejelse..

Vi skal også bare passe liiidt på med hvor stor barnevogn eller klapvogn bliver. Da den skal kunne være i en lille bil. 
Vi har dog ikke bil selv men når vi skal hjem til vores forældre vil vi jo blive hentet ved toget, og så skal det hele (altså både vogn, bagage og os selv) kunne være i en lille 3 døres Golf..
Derfor vil jeg gerne have en som er lidt mindre hvis men så kan skifte over til at bruge en eller anden form for klap vogn efter 8-9 mdr.  

Anmeld

2. april 2011

Skouboe

Ja, i min erfaring er 83 cm for lidt - mine piger ville have vokset ud af den omkring 7 måneder...

Jeg ville gå efter minimum 95 cm.

Jeg købte en Trille Gigant til min yngste og det er en fantastisk vogn. Den er let, lækker og er testvinder i Tænk & Test - og så er den væsentligt billigere end både Odder og Emmaljunga.

Anmeld

2. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

Tak for dine råd.. det er da noget jeg vil tage med til overvejelse..

Vi skal også bare passe liiidt på med hvor stor barnevogn eller klapvogn bliver. Da den skal kunne være i en lille bil. 
Vi har dog ikke bil selv men når vi skal hjem til vores forældre vil vi jo blive hentet ved toget, og så skal det hele (altså både vogn, bagage og os selv) kunne være i en lille 3 døres Golf..
Derfor vil jeg gerne have en som er lidt mindre hvis men så kan skifte over til at bruge en eller anden form for klap vogn efter 8-9 mdr.  

Jeg har en lille Chevrolet Aveo 3d, og der kan jeg i begagerummet have min klapvogn, som er en Simo by Bertine. Kassen og stillet kan skilles ad derfor kan den være der. Jeg havde først en klapvogn hvor kassen ikke kunne tages af stillet, og den kunne ikke være i begagerummet.

Anmeld

2. april 2011

Trine89

Skouboe skriver:

Ja, i min erfaring er 83 cm for lidt - mine piger ville have vokset ud af den omkring 7 måneder...

Jeg ville gå efter minimum 95 cm.

Jeg købte en Trille Gigant til min yngste og det er en fantastisk vogn. Den er let, lækker og er testvinder i Tænk & Test - og så er den væsentligt billigere end både Odder og Emmaljunga.

Taak for dine råd

Anmeld

2. april 2011

Trine89

LouiseVous skriver:

Jeg har en lille Chevrolet Aveo 3d, og der kan jeg i begagerummet have min klapvogn, som er en Simo by Bertine. Kassen og stillet kan skilles ad derfor kan den være der. Jeg havde først en klapvogn hvor kassen ikke kunne tages af stillet, og den kunne ikke være i begagerummet.

Har du måske et link ind til en som ligner den du har så jeg kan se den ?

Anmeld

2. april 2011

Kirstine85

Vi har haft en Emmajunga Kombivogn og har været SUPER glade for den!

Vi valgte at have en Voksipose med bærebræt i i stedet for lift, så da hun ikke kunne ligge i den længere skiftede vi over til klapvognsdelen og så med Voksiposen i også. Hun sov bare så godt og elskede at hun kunne kigge ud og være mede "med" end i barnevognen.

Den er super nem at pakke sammen og bare så rar at gå rundt med steder med mange mennesker, da den ikke er lige så stor som de fleste andre barnevogne og derfor er nemmere at komme rundt med.

Håber det kunne hjælpe

Anmeld

2. april 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Trine89 skriver:

Har du måske et link ind til en som ligner den du har så jeg kan se den ?

Det er denne her. Jeg har passet børn hvor de havde en a næsten samme slags. Og jeg var så glad for den, så da jeg selv fik barn skulle det bare være sådan én, men det betød også at den er købt brugt, men fejler INTET... Ved ikke om man kan få den fra ny mere, men er bestemt værd at undersøge
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. april 2011

Trine89

LouiseVous skriver:

Det er denne her. Jeg har passet børn hvor de havde en a næsten samme slags. Og jeg var så glad for den, så da jeg selv fik barn skulle det bare være sådan én, men det betød også at den er købt brugt, men fejler INTET... Ved ikke om man kan få den fra ny mere, men er bestemt værd at undersøge

Okey.. 

jeg takker for dine råd..
Og så må jeg se om jeg kan finde noget jeg kan bruge  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.