Så er min barsel slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

289 visninger
1 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Mille83

NU er tiden gået - mandag starter jeg arbejde igen.

På den ene side er jeg total klar og har været det i et par måneder, på den anden side frygter jeg lidt hvor meget jeg kommer til og se min datter, min familie osv. Hvordan det hele skal hænge sammen....

Tiden er gået både stærkt og langsomt, i perioder har jeg drømt om at denne dag vil komme og i andre perioder har jeg været glad for der var længe til, og nu er den her...Lige pludselig...Mandag morgen - der er ikke længe til.....

Jeg blev sygmeldt før min oprindelige barsel og har derfor gået hjemme lidt over 1 år nu, det er alt for lang tid, men har arbejdet lidt når der er opstået akut situationer så er heldigvis ikke helt bagefter.

Men hvad forventer arbejde af mig ? Skal jeg kunne det hele når jeg står der mandag morgen, skal jeg arbejde 60 timer (som jeg gjorde før) har forsøgt og sige nej til min nye arbejdsplan for ved der ALTID kommer flere timer oveni, men nej den gik ikke, har forsøgt og sige om jeg må møde en time ind før om morgenen for ved bare det ikke kommer til og hænge sammen (har det aldrig gjort) men nej den duer heller ikke.....

Hvordan tager chefen det når jeg siger NEJ jeg kan IKKE arbejde over, jeg skal hente min datter? Hvordan tager de det når hun er syg? Jeg siger praktisk talt aldrig nej hvis jeg kan hjælpe, men nu er jeg nød til det, bliver jeg sat ned i hierakiet? Kan jeg stå stille og se alle omkring mig blive forfremmet...? Hvor er fremtiden i det? Hvor kan jeg gi noget når det ikke er tid ? (mon ikke jeg finder ud af det, men de spørgsmål er der bare) 

Jeg frygter lidt det hele vælter, akkurat som før jeg blev gravid hvor man sagde JA til alt for mange vagter, alt for mange opgaver, men jeg gjorde det jo fordi det var noget jeg brændte for.

Jeg brænder stadig for det, men nu har jeg en familie og den skal hænge sammen, er det muligt i sidste ende og få det hele? - Jeg tror det ikke og er SÅ bange for jeg må sige nej til en af tingene, og når jeg tænker mig om ved jeg jo godt hvad det blir.

Det var lidt et intetsigende indlæg fra mig, men ja tankerne skal ud - kan i have det godt herinde, i har været til STOR hjælp.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Har ikke nogle gode fif, eller trylle trick.

Vil bare sige at jeg er sikker på du klare dig smadder flot

Selvom man kunne ønske mandag langt væk

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.