Så er vi igang og her kan i se hvad der skal ske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. april 2011

ønskebørn74

CamillaRH skriver:

held og lykke

1000 mange tak søde!!!

God weekend!!! Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Det kommer an på årsagen til barnløshed... De ville prøve den korte på mig fordi jeg blev overstimoleret sidst i den lange. Jeg har PCOS...

OK, det giver god mening!! Tak for svar og igen er sikker på at det må være jeres tur nu!!! Glæder mig til at følge dig, og høre alle de positive opdateringer

Anmeld

3. april 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

OK, det giver god mening!! Tak for svar og igen er sikker på at det må være jeres tur nu!!! Glæder mig til at følge dig, og høre alle de positive opdateringer

Den korte protokol er for øvrigt imellem 2.000 til 4.000 kroner dyrere í medicin end den lange...

Anmeld

3. april 2011

ønskebørn74

lisbeth2910 skriver:

ÅHHH Lene det SKAL bare lykkedes. Du har stået forrest i køen så længe så nu er det altså DIN tur.

Tro på det!!!!!!!!!!

1000, 1000 tak søde!!!!  Og jeg må indrømme jeg har en god mave fornemmelse... Tror den korte protokol er det der skal til... Så nu må vi se...

Men jeg tror på det hver gang...

God weekend søde!!! Lene

Anmeld

3. april 2011

nielsen80

ønskebarn74 skriver:

Den korte protokol er for øvrigt imellem 2.000 til 4.000 kroner dyrere í medicin end den lange...

OK er det dyrere medicin eller hvad? Man skulle da tro det var billigere, da man ikke skal have næsespray - årh bliver så gal over det overhovedet skal koste noget!!!!!!!!!!!!! Det er altså ikke i orden man også skal bekymre sig om økonomien, det er hårdt nok i forvejen

for at næste gang du skal have pungen op af lommen for at købe noget i forbindelse med PB, så er det til babyudstyr.

Anmeld

3. april 2011

ønskebørn74

Secrets skriver:

Sender tusindevis af varme tanker og krydsede fingre 

1000, mande tak!!!

God weekend!!! Lene

Anmeld

3. april 2011

ønskebørn74

nielsen80 skriver:

OK er det dyrere medicin eller hvad? Man skulle da tro det var billigere, da man ikke skal have næsespray - årh bliver så gal over det overhovedet skal koste noget!!!!!!!!!!!!! Det er altså ikke i orden man også skal bekymre sig om økonomien, det er hårdt nok i forvejen

for at næste gang du skal have pungen op af lommen for at købe noget i forbindelse med PB, så er det til babyudstyr.

Det er fordi i stedet for syrenella el suprecur (næsesprayen) skal man fra 6. dagen have en sprøjte hver morgen med Orgalutran for ikke at få ægløsning før udtagningen.. Det koster ca. 1800kr for kun 5stk, jeg kommer til at bruge mindst 10 stk. Hvor suprecur f.eks. kun koster ca. 700kr og man kun skal bruge 2stk. Og for mig var det meget surt, for jeg har 3stk. suprecur stående fra sidste år...

Anmeld

3. april 2011

ønskebørn74

metski83 skriver:

Held og lykke

1000 mange tak!!!

Lene

Anmeld

3. april 2011

ønskebørn74

Kruse90 skriver:

Jeg krydser firngre for jer

Ej 1000 tak søde!!!  Hvordan går det hos jer??? Hvor langt er i nået???

Lene

Anmeld

3. april 2011

Heidisbebs

Tro på detHeld og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.