Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej piger. Her kan i se hvad man kan kede sig med på en lørdag, har selv siddet og lavet det med en gravermaskine.
Knuss Chellepigen1992
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nåååårh, hvor er hun fin Det er du da ret god til
Dot D skriver: Nåååårh, hvor er hun fin Det er du da ret god til
Tusind taak dejligt at nogen kan lide/syns godt om lille klokkleblomst
Chellepigen1992 skriver: Tusind taak dejligt at nogen kan lide/syns godt om lille klokkleblomst
Klokke er da bare søøøøøøøøød, men har jo også en pige i huset Hvad skal den bruges til?
Dot D skriver: Klokke er da bare søøøøøøøøød, men har jo også en pige i huset Hvad skal den bruges til?
Ved det faktisk ikke, sad bare og kedet/øvet mig, og syns nu klokke var meget sød, så derfor lavede jeg hende.
Chellepigen1992 skriver: Ved det faktisk ikke, sad bare og kedet/øvet mig, og syns nu klokke var meget sød, så derfor lavede jeg hende.
Ok, du finder nok på noget, eller laver noget mere
Dot D skriver: Ok, du finder nok på noget, eller laver noget mere
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre med klokkle, men lave mere det skal jeg, for skal lave en gave for en i min klasse.
Chellepigen1992 skriver: Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre med klokkle, men lave mere det skal jeg, for skal lave en gave for en i min klasse.
Den må du så vise frem, når den er klar...
Dot D skriver: Den må du så vise frem, når den er klar...
Skal jeg nok regner med at lave den i løbet af næste uge selvom han først skal give sin forlovet det den 26.4.2011.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128