Øv. :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg var på date igår, med en rigtig sød mand.. 

Følte igår det hele var rigtig godt mellem os, og vi kysse faktisk også! Idag svarer han ikke på min sms? Har sendt 2 med 5 timers mellemrum intet svar.

Så er det bare man tænker SNYDT! Øv, hvor er jeg ked af det lige nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Muffinmus

:har du aldrig hørt om 3 dages reglen:-)???

Ej, giv ham da lige lidt mere tid en 12 timer på at fordøje jeres aften, måske laver han andre ting end lige at tjekke sine sms hver 5 time:-)

Giv ham en uges tid, har du intet hørt så var det nok bedst fra din side og ellers skal han da nok give lyd fra sig når han har tid og lyst.

Anmeld

2. april 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

:har du aldrig hørt om 3 dages reglen:-)???

Ej, giv ham da lige lidt mere tid en 12 timer på at fordøje jeres aften, måske laver han andre ting end lige at tjekke sine sms hver 5 time:-)

Giv ham en uges tid, har du intet hørt så var det nok bedst fra din side og ellers skal han da nok give lyd fra sig når han har tid og lyst.

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok.. Men vi skrev jo sammen før, vi var på date og der svarede han altid? Nok mest derfor jeg ikke kan forstå det?  

Anmeld

2. april 2011

eElak

Anonym skriver:

Ja, det er selvfølgelig rigtig nok.. Men vi skrev jo sammen før, vi var på date og der svarede han altid? Nok mest derfor jeg ikke kan forstå det?  

Jeg kan udmærket godt forstå dig... 

Jeg kan kun råde dig til at prøve at have ro på... For selvom de kysser en, så betyder de ikke at de vil mødes med dig igen... Men som Mariae siger, så har mange mænd et anderledes forhold til kontakt og brug af mobiltelefon end vi har.... 

Anmeld

2. april 2011

kiwifrugten

øv altså det er skide ærgeligt men giv ham til på mandag og så prøv at skriv til ham. Sys da i det mindste han kan skrive hvis han ikke er interesseret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.