Pigerne i tyl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2011

L&S

Det ville jo være lyv hvis jeg sagde, at pigerne ikke elsker tylskørter.. Især Sophia er vild med dem, som I kan se på flere af billederne i mit album.

Så i går aftes måtte mor i gang med at sy til den helt store guldmedalje!

Jeg syede et pink skørt til Sophia og hendes dukke Bella, også en lille blomst til deres hår 

Liva fik også en blomst i håret, som hun er helt vild med. Hun elsker blomster og pandebånd, så det måtte jo fikses da pigerne var lagt i seng. Her til morgen skulle det jo selvfølgelig på med det samme

Vores to små prinsesser  Hvis billederne ellers virker kommer de her, ellers kommer de i albummet.

Knus fra Maria 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Sildefisk

Må da lige sige, Sikke nogle smukke piger du har

Flotte tyl nederdele

Anmeld

2. april 2011

Henriette1973

Hvor er de bare søde og dejlige

Anmeld

2. april 2011

L&S

Tusind tak i søde tøser 

Kontoret er fyldt med tylruller, silkebånd, sløjfer og limpistoler. Det er noget af det eneste kreative jeg er ekspert i haha 

Anmeld

3. april 2011

JustAnotherName

L&S skriver:

Det ville jo være lyv hvis jeg sagde, at pigerne ikke elsker tylskørter.. Især Sophia er vild med dem, som I kan se på flere af billederne i mit album.

Så i går aftes måtte mor i gang med at sy til den helt store guldmedalje!

Jeg syede et pink skørt til Sophia og hendes dukke Bella, også en lille blomst til deres hår 

Liva fik også en blomst i håret, som hun er helt vild med. Hun elsker blomster og pandebånd, så det måtte jo fikses da pigerne var lagt i seng. Her til morgen skulle det jo selvfølgelig på med det samme

Vores to små prinsesser  Hvis billederne ellers virker kommer de her, ellers kommer de i albummet.

Knus fra Maria 

Hvor er dine piger bare kønne! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.