Pædagog-uddannelsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg overvejer meget kraftigt at starte på pædagog-uddannelsen til sommer.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre herinde der er i gang med den uddannelse, eller har taget den, evt mens I havde små børn.

Jeg er alene med mine på 2 og 4 år, og er meget i tvivl om det bliver for hårdt, når børnene kun er væk hveranden weekend.
Nogen erfaringer???.

Rikke.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. oktober 2008

Christinahr

Kender intet til pædagog udd men kan kun andbefalde at læse med børn. Det gir en anden frihed og man har mere energi til sine børn

Anmeld

20. oktober 2008

Skovurt

Jeg er selv uddannet pædagog; dog havde jeg ikke barn da jeg tog udd.

Hvis du har mod på at være studerende, så tror jeg bestemt ikke at der skulle være noget i vejen for at du vælger den uddannelse - for mig var den en blandet fornøjelse - ligesom min HHX var det 76.gif Og nogle semestre er bare hårdere end andre mht opgaver og lektier.

Jeg ved ikke om du er klar over det, men ellers skal du lige vide at der er 3 praktikker - 1 på 3 mdr og 2x 6 mdr - det skal man jo lige tage med i sine overvejelser når man har børn 45.png (af hensyn til ændrede tider tænker jeg på76.gif

Anette

Anmeld

20. oktober 2008

Honningblomst

Pooh skriver:

Jeg overvejer meget kraftigt at starte på pædagog-uddannelsen til sommer.
Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er andre herinde der er i gang med den uddannelse, eller har taget den, evt mens I havde små børn.

Jeg er alene med mine på 2 og 4 år, og er meget i tvivl om det bliver for hårdt, når børnene kun er væk hveranden weekend.
Nogen erfaringer???.

Rikke.

Bare igang med dig...
Jeg er alene med tre børn og den lille var kun 1½ år da jeg startede....jeg synes det er vild luksus at læse når jeg har små børn...så bare igang med dig...
Knus Eva og held og lykke...

Anmeld

21. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Tak for jeres svar.

Ja, selvfølgelig kan det da lade sig gøre... jeg gør det sgu!
Glæder mig faktisk.

Rikke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.