Feber ved MFR vaccine??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.887 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. april 2011

Maise

Clara er 15 mdr. og fik mfr vaccine igår. inat får hun feber og har 39 idag. hun spiser og drikker fint og leger, men piver en del.

Normalt er der jo en inkubationstid på mfr vaccinens bivirkninger på 1-3 uger. Men flere steder på nettet læser jeg om børn der får feber af den.

Hun havde feber mandag og tirsdag og rødme i hals ifølge læge og intet på ørene, andet end den vanlige væske hun snart skal have dræn for. men har ikke haft feber siden.

Jeg vil høre om jeres børn har fået feber af den indenfor de første par døgn efter ??

Kan jo også være noget andet hun fejler, men hvad kan jeg så bare ikke blive klog på.

mvh Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2011

Halbschön

Maise skriver:

Clara er 15 mdr. og fik mfr vaccine igår. inat får hun feber og har 39 idag. hun spiser og drikker fint og leger, men piver en del.

Normalt er der jo en inkubationstid på mfr vaccinens bivirkninger på 1-3 uger. Men flere steder på nettet læser jeg om børn der får feber af den.

Hun havde feber mandag og tirsdag og rødme i hals ifølge læge og intet på ørene, andet end den vanlige væske hun snart skal have dræn for. men har ikke haft feber siden.

Jeg vil høre om jeres børn har fået feber af den indenfor de første par døgn efter ??

Kan jo også være noget andet hun fejler, men hvad kan jeg så bare ikke blive klog på.

mvh Maise

Nicolai fik feber de første to døgn efter... Og så igen to uger efter

Anmeld

2. april 2011

Kloster

Jeps. Så vidt jeg husker, fik mine også feber af det.

Anmeld

2. april 2011

Maise

R&N skriver:

Nicolai fik feber de første to døgn efter... Og så igen to uger efter

godt at høre at det ikke er helt unormalt for hun har det ellers fint og vi har lige været ude på legepladsen i 2 timer. lidt pjevs og bliver tidlig træt ellers intet. håber det bare er det i et par dage så og så kommer den rigtige reaktion nok inden for de 1-3 uger.

Anmeld

2. april 2011

Maise

Kloster skriver:

Jeps. Så vidt jeg husker, fik mine også feber af det.

ok så er det måske ikke helt unormalt.

Anmeld

2. april 2011

mor-til-vanessa

Maise skriver:

mvh Maise

vanessa fik sin mfr i onsdags, og hun har godt nok været lidt pyldre de sidste par dage, men synes ikke umidebart at hun virker varm, så har faktisk ikke taget hendes temperatur men det vil jeg da lige gøre i morgen. 

fik og af vide der ville gå 5-21 dage, men alle børn er jo ikke ens, så det kan da sagtens tænke at clara har fået det før tid...

skønt profilbillede i øvrigt

knus, håber i har det godt ellers

Anmeld

2. april 2011

L.J.L

Lauritz reagerede præcis 14 dage efter vaccinen, nøjagtig som lægen havde sagt han ville Han have høj feber, 40, i to døgn, og så var han fin igen.

God bedring!

Anmeld

2. april 2011

Ayasmor

Aya reagerede først ca. 20 dage efter med at få røde prikker over det hele og 41 i feber

Anmeld

2. april 2011

Maise

mor-til-vanessa skriver:

vanessa fik sin mfr i onsdags, og hun har godt nok været lidt pyldre de sidste par dage, men synes ikke umidebart at hun virker varm, så har faktisk ikke taget hendes temperatur men det vil jeg da lige gøre i morgen. 

fik og af vide der ville gå 5-21 dage, men alle børn er jo ikke ens, så det kan da sagtens tænke at clara har fået det før tid...

skønt profilbillede i øvrigt

knus, håber i har det godt ellers

hehe tak, hun er begyndt at få lidt krøl på når det er fugtigt, jakobs familie har let naturkrøl og jeg er mega glathåret. ja din pige har jo mega lækker krøl.

ja pylret lige præcis. clara piver og er drøn træt, men har så også feber, men ellers er hun indimellem glad, legende, spiser og drikker fint.

er dog spændt på den rigtige bivirkning når den kommer.

Anmeld

2. april 2011

Maise

linselouise skriver:

Lauritz reagerede præcis 14 dage efter vaccinen, nøjagtig som lægen havde sagt han ville Han have høj feber, 40, i to døgn, og så var han fin igen.

God bedring!

interresant, ja håber det går så let her ;-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.